Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Valsts darba inspekcija dodas “Darba aizsardzības dienu” izbraukumos uz uzņēmumiem Latvijas reģionos

www.pexels.com

No šodienas, 27. novembra, līdz 18. decembrim Valsts darba inspekcija (VDI) uzsāk reklāmas kampaņu par darba aizsardzību “Esi drošs, ka darbs ir drošs!” 2023. Ja līdzšinējās informatīvajās kampaņās VDI ir uzsvērusi tieši darba aizsardzības risinājumus, aicinot ievērot drošību darbā un saudzēt veselību, tad šī gada kampaņā papildus tam talkā tiek ņemts spēcīgs partneris hokeja spēle. Latvijas valstsvienības hokeja izlases panākumi nav atstājuši vienaldzīgu nevienu Latvijas iedzīvotāju un it īpaši kampaņas mērķauditoriju – darba devējus un darbiniekus. Darba aizsardzības tēmas salīdzināšana ar hokeja spēli un hokejistiem raisa interesi un pozitīvas asociācijas, mudinot vairāk rūpēties par aizsardzību darbā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kampaņas ietvaros VDI kopā ar bijušo Latvijas hokeja izlases aizsargu un hokeja treneri Oļegu Sorokinu dosies “Darba aizsardzības dienu” izbraukumos visos Latvijas reģionos, apmeklējot uzņēmumus, kas ir pozitīvi izcēlušies ar savu ieguldījumu darba aizsardzības jomā. “Darba aizsardzības dienas” ir iecerētas kā attiecīgā uzņēmuma darba aizsardzības prasību atkārtošanas un zināšanu pilnveides diena, kurā iedvesmai viesosies informatīvās kampaņas vēstnesis Oļegs Sorokins, lai motivētu lietot individuālos darba aizsardzības līdzekļus un ievērot darba aizsardzības prasības. Uzņēmumu darbiniekiem būs iespēja piedalīties konkursā par balvām atbildot uz jautājumiem par darba aizsardzību un hokeju. “Darba aizsardzības dienu” izbraukumi notiks uzņēmumos SIA “SNICKERS PRODUCTION, LATVIA”, SIA “Stiklu centrs”, SIA “SCHWENK Latvija”, SIA “Vitol Terminal Latvia”, SIA “Valmiermuižas alus”, AS “Cēsu alus”, AS “Valmieras stikla šķiedra” un citos.

Kampaņas vēstnesis Oļegs Sorokins ir pārliecināts, ka darba aizsardzībai ir daudz kopīga ar hokeju. “Pirmkārt, neviens hokejists uz spēles laukuma nekad neizies bez individuālajiem aizsardzības līdzekļiem. Te nevar būt nekādu atrunu par to, ka ir “neērti” vai “grūti kustēties” . Otrkārt, tā ir komandas spēle, kur visi viens otru atbalsta un klausa speciālista (trenera) padomam, lai gūtu panākumus, kā arī lai sevi pasargātu. Sabiedrība mūsu hokejistu lieliskajos panākumos pamatā redz ieguldītā darba rezultātu čempionātos, taču tā visa pamatā ir atbildīga attieksme pret savu veselību un drošību, kā arī darbs komandā,” saka Oļegs Sorokins.

Kampaņas TV reklāmā un darba drošības dziesmas mūzikas klipā, kas veidots sadarbībā ar mūziķi Katrīnu Dimantu, tiek izmantots salīdzinājums starp mežistrādes speciālista darba apģērbu un hokejista formu. Tādējādi katru reizi, skatoties hokeja spēli un priecājoties par mūsu hokejistu panākumiem, tas būs kā atgādinājums par individuālo darba aizsardzības līdzekļu lietošanu bez jebkādām atrunām. Kampaņas radošais risinājums par vienmēr aktuālām tēmām darba aizsardzības jomā izstrādāts ar humora dzirksti, ko 15 informatīvās ilustrācijās ir radījis populārais karikatūrists Gatis Šļūka.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Visi kampaņas materiāli un vairāk informācijas par kampaņas mērķiem un nozīmi ir pieejami vietnē: www.darbsirdross.lv .

Raivis Zeltīts.

Kampaņa tiek īstenota Valsts darba inspekcijas realizētā ESF projekta “Darba drošības normatīvo aktu praktiskās ieviešanas un uzraudzības pilnveidošana” (Nr. 7.3.1.0/16/I/001) ietvaros.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.