Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

CSDD Valkas klientu apkalpošanas centra dažu pakalpojumu saņemšanai ir jāpiesakās iepriekš


Foto: Vineta Putniņa

Lai nodrošinātu ērtu klientu apkalpošanu un vienmērīgu klientu plūsmu, no 1. jūlija Ceļu satiksmes drošības direkcijas Valkas klientu apkalpošanas centrā ir ieviesta jauna kārtība, apkalpojot klientus klātienē. Turpmāk jebkurus ar transportlīdzekļu reģistrāciju saistītos pakalpojumus, piemēram, transportlīdzekļa reģistrāciju, īpašnieka vai turētāja maiņu, numuru salīdzināšanu un vēl citus, sniedz pēc principa “piesakies iepriekš”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Valsts akciju sabiedrības “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) Komunikācijas departamenta vadītājas vietnieks Mārtiņš Mālmeisters skaidro, ka jaunā kārtība paredz, ka klienti Valkas klientu apkalpošanas centrā saņems reģistrācijas pakalpojumus iepriekš pieteiktajā laikā. Līdz ar to ikviens klients var rēķināties, ka nepieciešamos pakalpojumus saņems noteiktā laikā un kvalitātē.

M. Mālmeisters norāda, ka transportlīdzekļu tehniskās apskates pakalpojums un maksājumu veikšana Valkā arī turpmāk noritēs līdzšinējā kārtībā – piesakoties elektroniski e-CSDD.lv vai rindas kārtībā. Būtiski zināt, ka jaunā kārtība “piesakies iepriekš” attieksies tikai uz transportlīdzekļu reģistrāciju.

Pirmo “piesakies iepriekš” klientu apkalpošanas pilotprojektu CSDD ieviesa Alūksnes klientu apkalpošanas centrā 2022. gada nogalē. Vērtējot šo pieredzi, CSDD novērojumi liecina, ka klienti to vērtē pozitīvi, tāpēc šis princips tiek ieviests arī Valkā. Novērojumi praksē arī dažādās citās nozarēs rāda, ka cilvēki arvien vairāk vēlas saņemt konkrētu pakalpojumu noteiktā laikā, līdz ar to dienas laikā paspējot paveikt vairāk un veltīt laiku citām svarīgām aktivitātēm.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Savukārt valcēnietis, šoferis ar ilggadēju pieredzi Helmuts Jansons pieļauj: “Iespējams, kāds šos jaunievedumus uztver ar sajūsmu, bet man labāk patīk klātienē saņemt gaidīšanas numuru un par pakalpojumu samaksāt kasē. Mani kaitina, ka šī jaunā kārtība tiek ieviesta kā obligāta prasība. Uzskatu, ka cilvēkiem varēja ļaut izvēles tiesības. Nevajadzētu sarežģīt vienkāršas lietas, jo ne visiem Latvijā, īpaši pensionāriem, mājās ir datori. Esmu izjutis, cik sarežģīti ir piereģistrēties šiem pakalpojumiem tiešsaistē e-csdd. Bieži ir jāmaina parole, tai jābūt garai un sarežģītai. Šķiet, ka reģistrējos kādai slepenai valsts drošības iestādei. Šo jauno kārtību – obligātu prasību iepriekš pieteikties – uzskatu kā pārspīlētu. Neticu arī tam, ja cilvēks pieteiksies šī pakalpojuma saņemšanai, piemēram, pēc diviem mēnešiem un trim dienām pulksten 10.45, ka viņu šajā laikā kāds gaidīs un apkalpos.”

Uzziņai

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojumiem Valkā, Varoņu ielā 51 iespējams pieteikties:

• elektroniski e-pakalpojuma vidē e-CSDD.lv;

• zvanot uz klientu apkalpošanas informatīvo tālruni 670 25 777;

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Darba laiks: pirmdienās, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no pulksten 8.30 līdz pulksten 17.

Avots: www.csdd.lv

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.