Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Katram ceturtajam ir būtiska attiecību partnera horoskopa zīme

pixabay.com

Latvijas iedzīvotāji visbiežāk apgalvo, ka nopietnu attiecību izveidošanai vajadzīgi desmit randiņi, savukārt, katram desmitajam aptaujātajam nepieciešamas tikai trīs tikšanās, liecina modes un izklaides centra “Rīga Plaza” veiktā aptauja*. Tuvojoties Valentīna dienai, noskaidrots, ka puse aptaujāto cenšas izvairīties no šiem svētkiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Labākās vietas, kur iepazīties

64% respondentu kā labāko iepazīšanās vietu romantiskām attiecībām norāda draugu kompāniju un saviesīgus privātus pasākumus, piemēram, dzimšanas dienas un kāzas. Kā nākamās biežāk minētās vietas ir interešu grupas (43%) un ceļojumi (35%). Internetu, sociālos tīklos un iepazīšanās portālus visbiežāk izvēlējušies jaunāki cilvēki. Savukārt darbavietā biežāk iepazīstas 30-39 gadus vecie.

Svarīga horoskopa zīme

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs (23%), veidojot attiecības, vēlas noskaidrot otra cilvēka horoskopa zīmi. Tā visbiežāk norādījušas sievietes, kā arī Kurzemes un Zemgales iedzīvotāji. Savukārt iedzīvotājiem vecumā no 30 līdz 39 gadiem šis aspekts attiecību veidošanai nav tik būtisks.

Vīrieši neizbeigtu attiecības svētku laikā

49% iedzīvotāju visdrīzāk šķiršanos atliktu pēc svētkiem. Kā liecina aptauja, sievietes biežāk norādījušas pretējo un varētu svētku laikā pielikt punktu attiecībām.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Puse Latvijas iedzīvotāju izvairās no Valentīna dienas

Puse no aptaujātajiem cenšas izvairīties no Valentīna dienas un ar šiem svētkiem saistītām aktivitātēm. Likumsakarīgi, ka tieši respondenti, kas kā savu attiecību statusu norādījuši “šķīries/-usies”, biežāk norādījuši, ka mēģina izvairīties no Valentīna dienas.

Pirmajā randiņā izjūt bailes

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Interesanti, ka puse aptaujāto pirmajā randiņā izjūt bailes (sievietes 52%, vīrieši 48%), izteikti bažīgāki ir tieši vīrieši vecumā no 30 līdz 39 gadiem. 51% iedzīvotāju nepiekrīt, ka pirmajā randiņā izdevumi būtu jādala abiem uz pusēm. Visbiežāk šādu nostāju pauduši tieši vīrieši.

Par modes un izklaides centru “Rīga Plaza”

“Rīga Plaza” (www.rigaplaza.lv) ir viens no lielākajiem tirdzniecības un izklaides centriem Rīgā, Mūkusalas ielā 71, kas piedāvā plašas iepirkšanās, izklaides un ēdināšanas iespējas, kā arī ir draudzīgs mājdzīvniekiem, apmeklētājus laipni gaidot arī ar saviem četrkājainiem draugiem. 2020. gadā par “Rīga Plaza” īpašniekiem kļuva nekustamā īpašuma investīciju kompānija “Summus Capital”. Tirdzniecības centra “Rīga Plaza” apsaimniekošanu veic starptautiskā nekustamo īpašumu pakalpojumu kompānija “Colliers”.

* Modes un izklaides centrs “Rīga Plaza” 2024. gada janvārī sadarbībā ar pētījumu aģentūru “Norstat Latvija” veica aptauju, kurā piedalījās 1008 respondenti vecumposmā no 18 līdz 74 gadiem.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.