Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Eksperti diskutēs par tehnoloģiju lomu izglītības kvalitātes un pieejamības veicināšanā

Ceturtdien, 14. decembrī, norisināsies UNESCO Globālā izglītības monitoringa ziņojuma “Tehnoloģijas izglītībā” atklāšanas pasākums Latvijā. Pasākumā notiks ekspertu diskusija “Kā efektīvi izmantot tehnoloģijas izglītības kvalitātes un pieejamības veicināšanā?”, spriežot par pedagogiem, vecākiem un izglītības jomas ekspertiem aktuālu jautājumu, vai un kā tehnoloģijas uzlabo mācību procesu un kā izmantot tehnoloģijas taisnīgi un mērķtiecīgi.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pasākumu atklās Izglītības un zinātnes ministre un konsultatīvās padomes “Izglītība visiem” priekšsēdētāja Anda Čakša, valodas tehnoloģiju uzņēmuma “Tilde” līdzdibinātājs un valdes loceklis Andrejs Vasiļjevs un UNESCO Latvijas Nacionālās komisijas ģenerālsekretāre Baiba Moļņika. Ieskatu UNESCO Globālā izglītības monitoringa ziņojuma galvenajās atziņās sniegs tā vadītājs Manos Antoninis.

Diskusijā “Kā efektīvi izmantot tehnoloģijas izglītības kvalitātes un pieejamības veicināšanā?” piedalīsies Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša, Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes dekāne profesore Linda Daniela, valodas tehnoloģiju uzņēmuma “Tilde” līdzdibinātājs un valdes loceklis Andrejs Vasiļjevs, Limbažu Valsts ģimnāzijas direktore un Neatkarīgās izglītības biedrības biedre Gunta Lāce, kā arī jaunais students un Latvijas Radio 5 personība Toms Putniņš.

Diskusiju vadīs Ata Kronvalda fonda padomes loceklis Edgars Bērziņš.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pasākuma tiešraide 14. decembrī no plkst. 11.00 līdz plkst. 12.30 tiks nodrošināta sabiedriskā medija portālā LSM.LV.

UNESCO Globālā izglītības monitoringa ziņojums “Tehnoloģijas izglītībā”, kura apakšvirsraksts ir “Rīks, bet ar kādiem noteikumiem?”, aicina valstis rūpīgi izvērtēt, kad tehnoloģijas ir piemērotas izglītībai. Tajā tiek pievērsta uzmanība tādiem jautājumiem kā tehnoloģiju ietekmei uz izglītības kvalitāti, tehnoloģiju pozitīvajām un negatīvajām ietekmēm vienlīdzīgu mācīšanās iespēju nodrošināšanā, priekšnoteikumiem, kas ietekmē tehnoloģiju efektivitāti, kā arī tam, vai tehnoloģiju lietošana ir ilgtspējīga un ilgtermiņā nodrošina nepieciešamās pamatprasmes un augstākā līmeņa prasmes.  

Ziņojuma autori ir neatkarīga starptautisku ekspertu komanda, kas izveidota UNESCO uzdevumā. Tajā uzsvērts, ka izglītības sistēmām vienmēr ir jānodrošina, ka izglītojamo intereses ir pirmajā vietā un digitālās tehnoloģijas tiek izmantotas mācīšanās atbalstam, bet neaizstāj cilvēku savstarpējās attiecības, mijiedarbību un zināšanu apmaiņu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Par UNESCO

UNESCO (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization) ir specializēta Apvienoto Nāciju Organizācijas aģentūra, kas apvieno 193 valstis visā pasaulē savstarpējai sadarbībai izglītības, zinātnes, kultūras, komunikācijas un informācijas jomā, lai sekmētu mieru, sabiedrības labklājību un ilgtspējīgu attīstību. Latvija pievienojās UNESCO 1991. gadā, bet kopš 1994. gada izveidotā UNESCO Latvijas Nacionālā komisija nodrošina UNESCO programmu īstenošanu Latvijā un rūpējas par Latvijas interešu un pieredzes pārstāvniecību UNESCO darbības jomās starptautiski. Plašāk: www.unesco.lv un Facebook.com/UNESCOLNK.

Informāciju sagatavoja:
Kitija Balcare, UNESCO Latvijas Nacionālās komisijas komunikācijas konsultante
Mob. tālr. (+371) 29683396 | E-pasts: k.balcare@gmail.com

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.