No 1.marta Vidzemes slimnīca uzsāk poliklīnikas pacientu pieredzes novērtēšanu.
Iegūstot pacientu atsauksmes, uzzināsim, kuri aspekti pacientiem ir būtiski un darīsim visu, lai pacientu pieredze mūsu poliklīnikā un slimnīcā kopumā kļūtu arvien labāka. Pacientu pieredzes novērtēšana sākotnēji tiks uzsākta par ārstu/speciālistu konsultācijām, un aptauju tvērums pakāpeniski tiks paplašināts uz izmeklējumiem, dienas stacionāra un pacientu uzņemšanas nodaļas pacientiem.
Pacientu pieredzes novērtēšanā iegūtie rezultāti tiks analizēti apkopotā veidā, būs pilnīgi anonīmi un pēc līdzīga principa, kā tas notiek ar pacientiem, kuri saņem SPKC sūtītās aptaujas par ārstēšanos stacionārā.
Poliklīnikas pacienti, kuri būs devuši savu piekrišanu par aptauju saņemšanu* un norādījuši mobilā tālruņa numuru, nākošajā dienā pēc ārsta/ speciālista konsultācijas saņems aptaujas saiti SMS formā un aptauju varēs ērti aizpildīt arī no mobilajiem tālruņiem. Ļoti ceram uz pacientu atsaucību un iesaisti, jo mums rūp Jūsu viedoklis!
*pacientiem, ierodoties poliklīnikā, tiek iedota anketa, kurā viņi var atzīmēt savu piekrišanu gan komunikācijai, gan dalībai pacientu aptaujās. Savu piekrišanu pacients var atsaukt jebkurā brīdī.
Informāciju sagatavoja: Kristīne Tiltiņa, Ambulatorās daļas vadītāja
Reklāma