Valkas pilsētas kultūras nama darbinieki ir satraukušies par kultūras pasākumu apmeklētību. Viņi pieļauj, ka cilvēki pašlaik vairāk domā par iztikšanu un rēķinu samaksāšanu, nevis koncertu un kultūras pasākumu apmeklēšanu.
“Es ļoti gribu cerēt, ka Latvijas Operetes fonda rīkoto koncertu Valkas pilsētas kultūras namā apmeklēs pietiekami liels klausītāju skaits. Koncerts plānots piektdien, 9. decembrī, pulksten 19 pilsētas kultūras namā,” atklāj pilsētas kultūras nama direktors Aivars Ikšelis. Viņš stāsta, ka pašlaik notiek pārrunas ar Latvijas Operetes fondu par ieceri pilsētas kultūras namā organizēt ilgi nebijušu koncertu, kurā izskanētu muzikāli priekšnesumi no labi pazīstamām operetēm. Iespējams, ka Valkā viesosies arī viena no opermūzikas izpildītājām – dīva Sonora Vaice.
Uz “Ziemeļlatvijas” jautājumu, kāpēc vietējiem kultūras dzīves organizatoriem pastāv šādas bažas, A. Ikšelis norāda, ka aizvadītajā trešdienā plānoto bezmaksas dokumentālās filmas par trimdas latviešu politiskajām demonstrācijām Amerikā noskatīšanos un tikšanos ar filmas autori Māru Pelēci ieradušies vien astoņi skatītāji.
“Labi, ka filmas izrāde notika pašvaldības ēkas Beverīnas ielā 3 zālē. No dīkstāves ir sabojājusies kultūras nama kino aparatūra. Mēs – kultūras nams – esam atvērti cilvēkiem, bet diemžēl atsaucība ir salīdzinoši maza,” secina direktors. Viņš pieļauj, ka pie vainas varētu būt arī mārketinga speciālista neesamība, jo, piemēram, daudzos Latvijas pilsētu kultūras namos šāds amats ir. A. Ikšelis kā pozitīvu piemēru min novada Centrālo bibliotēku, kur jau kādu laiku par norisēm un pasākumiem sabiedrību informē sabiedrisko attiecību speciālists.
“Bibliotēka un tās vārds ir atpazīstami. Tā ir uzplaukusi. Pašvaldībā runājot par šāda amata nepieciešamību arī pilsētas kultūras namā, mums norāda, ka pašvaldībā jau ir sabiedrisko attiecību speciālists. Diemžēl es pats rakstu ziņas par Valkas pilsētas teātri un tā izrādēm, kā arī notiekošajām izstādēm kultūras namā. Arī mana vietniece Līga Pandalone veido informāciju un to ievieto sociālajos tīklos, bet šķiet, ka atgriezeniskā saikne nav pietiekama,” spriež A. Ikšelis.
Reklāma