Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Meditatīvā zīmēšana uzlabo noskaņojumu un palīdz atklāt iekšējo potenciālu

Ikviens, kurš ļaujas intuitīvam zīmēšanas procesam, agrāk vai vēlāk nonāk pie atklāsmes, ka zīmēšana ir spēcīgs psiholoģijas instruments darbā ar zemapziņu. Foto: no personīgā arhīva

Trešdien, 12. martā, pulksten 17.30 Smiltenes mūzikas skolā norisināsies intuitīvi meditatīvās zīmēšanas nodarbība “Mīlestības un pieņemšanas piesaistīšana dzīvē”. Šādu nodarbību mērķis ir radīt jaunu iekšējo noskaņojumu, kas piesaista harmoniju un pieņemšanu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Nodarbību vadīs gaujieniete Ilva Lillmā. Viņa ir pieredzējusi un iedvesmojoša profesionāle, kura apvieno dziļas zināšanas psiholoģijā, vadības mākslā un personīgajā attīstībā.

Ilvas empātiskā un daudzpusīgā pieeja padara katru nodarbību par īpašu ceļojumu uz sevis izzināšanu un izaugsmi. “Vai esi gatavs atvērt savu sirdi mīlestībai un iemācīties pieņemt sevi un citus? Nodarbība ļauj atbrīvoties no iekšējiem ierobežojumiem un veidot jaunus, pozitīvus dzīves scenārijus. Meditatīvā zīmēšana nāk par labu, ja izjūti grūtības pieņemt sevi un citus, ja vēlies piesaistīt vairāk mīlestības savā dzīvē – partnerattiecībās, ģimenē, draudzībā. Tā ir arī viena no iespējām, kā atbrīvoties no iekšējām blokādēm, kas traucē justies mīlētiem un novērtētiem,” stāsta I. Lillmā.

Šajā nodarbībā ikvienam būs iespēja apzināties un vizualizēt savus mīlestības un pieņemšanas resursus, kā arī pārveidot vecos uzskatus un ierobežojošos modeļus. Nodarbības var apmeklēt ikviens, kurš vēlas gūt jaunu pieredzi, zīmēšanas prasmes nav nepieciešamas.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Līdzīgas nodarbības Ilva jau vadījusi. Šomēnes intuitīvi meditatīvās zīmēšanas nodarbības jau norisinājās Apē un Smiltenē.

Februāra pirmajā pusē Ilva viesojās Apes Amatu mājā, kur interesentiem bija iespēja atklāt savu potenciālu un vizualizēt 2025. gada sapņus ar meditatīvi intuitīvu zīmēšanu. “Nodarbībai atsaucās neliela interesentu grupiņa, kur katrs varēja sev atklāt ko jaunu, vizualizējot savus sapņus uz papīra, piesaistot labo domu piepildīšanos. Tas strādā. Ne velti zīmēšana ir populārs un spēcīgs psiholoģijas instruments darbā ar zemapziņu. Katra dalībniece ļāvās savām sajūtām, lai radītu motivējošu un atklāsmju piepildītu savu sapņu zīmējumu,” viņa saka.

Nodarbību apmeklētāji atzina, ka šī ir bijusi vienreizēja iespēja, ļaušanās ieskatīties sevī un iedrošinājums atļauties sapņot, lai piepildītu savu dzīvi, – viss, kas tika radīts, ir atslēga uz jaunu dzīvi, kur sapņi vairs nav tikai sapņi, bet gan reāli mērķi, kurus apņemamies īstenot. Lai tie kļūtu par realitāti, ir jāiet soli pa solim.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pieteikšanās nodarbībai obligāta. To var izdarīt līdz 11. martam, rakstot uz ilva.lillmaa@gmail.com vai sazinoties pa tālruni uz 26544271 (pieejams arī “WhatsApp”).

Starp citu, Ilva organizē nodarbības arī citām interesentu grupām un individuāli, daloties zināšanās un pieredzē, rodot iespējas palīdzēt arī citiem sakārtot savu dzīvi, tostarp palīdzot risināt darba situāciju, veselības, kā arī citus problēmjautājumus. Viņa organizē arī Džun Juaņ cigun elpošanas nodarbības, kas palīdz atbrīvoties no stresa un aktivizē organisma dziedināšanas spēju, praktizē imidžmedicīnas terapiju (individuāli).

“Labs skolotājs ir kā atspulgs – viņš tikai palīdz ieraudzīt un atvērt to, kas skolniekā jau sen mājo. Šī atziņa ir izkristalizējusies ilgstošā darbā ar cilvēkiem – gan grupu nodarbībās, gan individuālās terapijās. Esmu redzējusi, kā cilvēki ierodas ar sajūtu, ka viņiem kaut kā trūkst, ka viņiem ir nepieciešams ārējs spēks, zināšanas vai iedvesma, lai viņi kļūtu par labāku, pilnīgāku sevis versiju. Tomēr atkal un atkal grupu un terapiju procesos atklājas viena patiesība: cilvēks jau ir pilnīgs. Viņam jau ir atbildes sevī, resursi un spēks. Mācīšanās un izaugsme nav par to, lai aizpildītu “tukšumu” vai “trūkumu”, bet gan par to, lai atklātu un ieraudzītu to, kas jau ir klātesošs, tikai paslēpts, aizmirsts vai nenovērtēts. Kad cilvēks piedzīvo dziļu atskārsmi, viņš bieži vien nesaka: “Tu mani izmainīji”, bet gan: “Es pats to sapratu!”, “Es to jau zināju, tikai nebiju tam pievērsis uzmanību”,” uzsver Ilva.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šī pieredze pierāda, ka patiesais skolotājs neieņem eksperta lomu, kas pasaka priekšā, kas cilvēkam jāzina vai jābūt, bet gan rada vidi, kurā cilvēks pats var ieraudzīt savu patieso spēku un potenciālu. Grupu darbs to apstiprina.

Ilva saka: “Kāds dalībnieks nodarbības sākumā domā, ka viņš ir pārāk kluss un viņam pietrūkst harismas, bet grupas atbalstā viņš ierauga, ka viņa klusums ir spēks – tas dod citiem telpu un rada dziļu klātesamību. Kāds cits jūt, ka nespēj izteikt savas emocijas, bet caur radošo procesu vai simbolisku darbu viņš atskārst, ka viņam nekad nav bijis vajadzīgs ārējs apstiprinājums, viņš jau zina savu vērtību. Dažreiz cilvēks atnāk ar jautājumu, kas man jādara, lai būtu veiksmīgs, un atbilde nav jauna stratēģija, bet gan spēja noticēt, ka viņa dabiskā būtība jau nes panākumus – tikai jāpārstāj sevi ierobežot ar veciem uzskatiem. Tāpēc, strādājot ar cilvēkiem, es ticu, ka skolotājs ir kā spogulis, kurā skolnieks beidzot ierauga pats sevi – patieso, nepielāgoto, brīvo un pilnīgo. Tiekamies nodarbībās, draugi un domubiedri!”

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.