Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Ērģemes pagastā atklāts vienotais klientu apkalpošanas centrs

Foto: varam.gov.lv

Ceturtdien, 30.jūnijā, Valkas novada Ērģemes pagasta “Čiekuriņos”, bibliotēkas telpās atklāts Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), kas ir iekļauts pilotprojektā un klientiem piedāvā jaunu pakalpojumu – attālinātu konsultāciju ar Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts ieņēmumu dienesta un Valsts zemes dienesta speciālistiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Ērģemes VPVKAC izveidots pateicoties 2021.gadā piešķirtajai valsts budžeta dotācijai – 7200 eiro. Tādējādi Latvijā ir pieejami 140 VPVKAC, kas darbojas 35 pašvaldībās, kuros ikviens iedzīvotājs var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus un visus pašvaldības pakalpojumus, lieki netērējot laiku un nemērojot garu ceļu.

Šobrīd VPVKAC apkalpo 13 iestādes, atbalstot 97 pakalpojumu pieteikšanu. VPVKAC tīkls veiksmīgi nodrošinājis klientiem Covid-19 sertifikāta saņemšanu, 2021.gadā kopumā izsniedzot 88 034 sertifikātus. Tāpat VPVKAC sniedz palīdzību arī Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei, piesakot vīzas un uzturēšanās atļaujas ukraiņu civiliedzīvotāju vārdā.

2022.gada sešos mēnešos jau reģistrēti 123 495 VPVKAC sniegtie pakalpojumi, t.sk. konsultācijas.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Aicinām bibliotekārus pieteikties Digitālo līderu tālmācības programmai, kur tiks skaidrots un demonstrēts, kas ir e-pakalpojumi un e-risinājumi un kā tie noder dažādu dzīves situāciju risināšanai, piemēram, kā parakstīt dokumentus ar drošu e-parakstu, kā elektroniski nosūtīt iesniegumu, izmantojot e-adresi, kā droši lietot internetu u.c. Mācībām var pieteikties šeit.

Informāciju sagatavoja: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Sabiedrisko attiecību nodaļa

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.