Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Aptaujā par pakalpojumu pieejamību Smiltenes novada Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centros

No 3. maija līdz 5. jūnijam iedzīvotāji ir aicināti aizpildīt anketu un izteikt savu viedokli par Vienoto valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) sniegtajiem pakalpojumiem Smiltenes novadā. Aptauja izveidota ar mērķi uzlabot iedzīvotāju apkalpošanu un pakalpojumu pieejamību.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Aptaujā ietverti jautājumi par iedzīvotājiem aktuālajiem pakalpojumiem, to izmantošanas biežumu un veidu, vēlamo darba laiku u.c. Iegūtie rezultāti palīdzēs Smiltenes novada pašvaldībai pilnveidot un attīstīt VPVKAC tīklu. Iepriekšējos gados šādi centri izveidoti Smiltenē, Raunā un Apē, bet sākot ar 2022. gadu šādi vietējas nozīmes centri tiek veidoti arī pārējos novada pagastos.

Izsaki savu viedokli:

  • elektroniski interneta vietnē www.smiltenesnovads.lv;
  • rakstiski, aizpildot anketu pašvaldības izdevuma “Smiltenes Novada Pašvaldības Vēstis” maija numurā un nogādājot to tuvākajā bibliotēkā, pagastu pārvaldē  vai novada klientu apkalpošanas centrā – slēdzamajā pastkastītē;
  • klātienē, aizpildot anketu tuvākajā novada bibliotēkā, pagastu pārvaldē vai klientu apkalpošanas centrā;
  • zvanot un izsakot savu viedokli klientu centrā pa kādu no tālruņiem: 64772178, 20022348 vai 29462570.

Mums ir svarīgs jūsu viedoklis, lai pilnveidotu pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un pieejamību!

Informāciju sagatavoja: Madara Mūrniece, Smiltenes novada pašvaldības zīmolvedības un mārketinga speciāliste

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.