Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Mājaslapa nav tikai uzņēmuma vizītkarte

Mūsdienās, kad interneta infrastrūktūrā dominē sociālie tīkli un šķiet sācies mājaslapu noriets, uzņēmumam vēl joprojām ir nepieciešama mājaslapa. Mājaslapa ir svarīgs un efektīvs veids, kā uzņēmums var parādīt savu produktu vai pakalpojumu piedāvājumu, veidot tā pozicionējumu, tēlu, kā arī iegūt jaunus klientus un veicināt pārdošanas.

Mājaslapu izstrādes cenas var ievērojami atšķirties atkarībā no projekta apjoma un sarežģītības pakāpes un izvēlētā partnera. Tāpēc, pirms uzsākt mājaslapas izstrādi, ir svarīgi noteikt aptuveno budžetu un saprast, kādas funkcijas mājaslapā būs nepieciešamas. Attiecīgi varēs izvērtēt vai ir izdevīgi izmantot jau kādu no gatavām platformām vai tomēr mājaslapa būs jākodē no pašiem pamatiem. Lielu projektu gadījumos cena var būt līdz pat vairākiem desmitiem tūkstošiem eiro, bet vienkāršas mājaslapas izveidošana var maksāt dažus tūkstošus eiro.

Uzņēmumiem ir jāsaprot, ka kvalitatīvi izstrādāta mājaslapa ir ilgtermiņa investīcija. Kvalitatīva mājaslapa var uzlabot uzņēmuma tēlu un palielināt klientu uzticību, kas savukārt veicina biznesa attīstību. Svarīgi arī veidot mājaslapu tā, lai pēc kāda laika tā nav pilnībā jāpārbūvē, attiecīgi platformas izvēle jāpamato arī ar tālākas nākotnes plāniem.

Izvērtējot potenciālās platformas, uz kā veidot uzņēmuma mājaslapu, svarīgi ir pārliecināties, ka šī platforma atbalsta visas nepieciešamās funkcijas. Piemēram, ja plānots izveidot e-veikalu, tad būs nepieciešams integrēt maksājumu procesoru un pievienot produktu katalogu. Ir platformas, kas paredzētas mazākiem e-veikaliem un otrādi, tādas, kas piemērotākas lielākiem veikaliem ar daudziem tūkstošiem produktu vienībām.

Lai mājaslapas izstrādē nodrošinātu labu rezultātu, nepieciešama mērķtiecīga un rūpīga analīze. Uzņēmumam jāsaprot mērķauditorija, konkurence un tirgus tendences. Tad var radīt lietotājiem draudzīgu mājaslapas dizainu, pielietot attiecīgai auditorijai efektīvu saturu un optimizēt vietni meklētājprogrammu rezultātiem un mārketinga kampaņām.

Ļoti svarīgs faktors mājaslapas izstrādē ir tās vizuālais izskats. Labs dizains spēj uzrunāt apmeklētājus jau pirmajā apmeklējumā un var radīt pozitīvu iespaidu par uzņēmumu vai zīmolu. Izvēloties atbilstošus krāsu toņus, fontus un stilu, var radīt mūsdienīgas un profesionālas mājaslapas iespaidu. Dizaina izstrādē ļoti svarīgi ņemt vērā mērķauditorijas īpatnības – kas patīk jauniešiem, diez vai vienmēr patiks vecāka gadagājuma cilvēkiem.

Tāpat liela nozīme ir labas kvalitātes attēliem, video un citiem multimediju materiāliem, kas var palīdzēt uzturēt apmeklētāju uzmanību un veicināt ilgāku uzturēšanos mājaslapā, kas attiecīgi palielina iespējas apmeklētājam konvertēties pircējā.

WD Market ir mājaslapu izstrādes aģentūra, kas izstrādā plašas funkcionalitātes e-komercijas risinājumus, dažādas sarežģītības mājaslapas un specializējas augstas sarežģītības web projektu izstrādē.

Aģentūra nodrošina pilna cikla projekta izstrādi, sākot ar projekta plānošanu, intuitīvas lietotāja pieredzes radīšanu un mūsdienu dizaina tendenču izmantošanu, kā arī nodrošina ilgtermiņa tehnisko atbalstu pēc projekta izstrādes.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.