Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

“Tele2” ieviesis jaunu pakalpojumu – rēķinu apdrošināšana

Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” saviem klientiem ieviesis jaunu pakalpojumu – rēķinu apdrošināšana. Rēķinu apdrošināšanas pakalpojums nodrošinās, ka darba uzteikuma vai ilgstošas slimības gadījumā klients var saņemt atlīdzību par abonētajiem mobilo sakaru pakalpojumiem. Proti, klients varēs turpināt izmantot mobilo sakaru pakalpojumus, neskatoties uz to, ka ikmēneša ieņēmumi ir samazinājušies un var būt grūtības veikt dažādus maksājumus, t.sk. maksājumus par mobilo sakaru pakalpojumiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šāda pakalpojuma nepieciešamību apliecina “Tele2” sadarbībā ar “Norstat” veiktā Latvijas iedzīvotāju aptauja, kurā noskaidrots, ka 34 % jeb katrs trešais iedzīvotājs kaut reizi mūžā ir ticis atlaists no darba. Trešdaļai no tiem, kuri kaut reizi savā mūžā palikuši bez darba, bija nepieciešams vairāk nekā pusgads, lai atrastu jaunu darbu. Nonākot šādā neapskaužamā situācijā, katrs piektais jeb 20 % iedzīvotāju ir kavējuši arī regulāro ikmēneša rēķinu apmaksu.

“Dzīvē mēdz būt dažādas nepatīkamas situācijas, kad ilgstoši ir grūtības strādāt vai atrast darbu. Kā rāda mūsu aptaujas dati, šādās situācijās cilvēki visbiežāk taupa uz izklaides iespējām, izdevumiem apģērbam un apaviem, ceļošanu. Vienlaikus ir daudz cilvēku, kas kavē arī dažādu ikmēneša rēķinu apmaksu. Lai šādā nepatīkamā situācijā pasargātu klientus un viņi nebūtu spiesti atteikties no mobilajiem sakariem, kas mūsdienās faktiski ir viena no pamatvajadzībām, esam ieviesuši jaunu pakalpojumu – rēķinu apdrošināšana,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Šis ir vēl viens produkts, kas papildina mūsu sniegto pakalpojumu klāstu, kā arī dod mums jaunas iespējas apdrošināšanas sektorā, kurā jau ilgstoši aktīvi darbojamies un izmēģinām dažādus risinājumus.”

“Tele2” rēķinu apdrošināšanas pakalpojumu ieviesis sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju “ERGO”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Tele2” aptauja veikta 2024. gada jūnijā sadarbībā ar “Norstat”, aptaujājot 702 respondentus vecumā no 18 līdz 65 gadiem.

Oskars Fīrmanis, “Tele2” sabiedrisko attiecību vadītājs Latvijā

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.