Aģentūra SEO Eksperts viennozīmīgi ir profesionāļi savā jomā. Piedāvājot plaša klāsta SEO pakalpojumus, SEO Eksperts nodrošina vislabākos rezultātus un pirmās pozīcijas Google meklētājā. Starp pakalpojumiem atradīsiet gan pilnu SEO optimizāciju, gan atsevišķus etapus kā atslēgvārdu izpēte, mājaslapas SEO optimizācija vai satura plāna izveidošana un izpilde.
SEO ir dažādu elementu kopums, kas ved jūsu lapu pretī vadošajām pozīcijām. Mēs esam izcēluši divus aspektus, kuriem vajadzētu pievērst uzmanību strādājot ar SEO.
Kā potenciālais klients meklē produktus
Viens no veiksmīgākajiem veidiem kā sasniegt savu potenciālo pircēju ir būt tur, kur tas meklē sev interesējošo pakalpojumu vai preci. Un kā tur nonākt? Ar atbilstošu saturu. Bet nepietiek tikai ar saturisku atbilstību pircēju interesēm, arī formātam jābūt īstajam. Lai veiksmīgāk sasniegtu savu mērķa auditoriju, saturu ieteicams veidot dažādu, pielāgojoties mērķauditorijas meklēšanas ieradumiem. Ir dažādi veidi kā auditorija meklē informāciju, tos iedala pēc mērķa:
- Informatīvs – kad potenciālais klients meklē noteiktu informāciju par kādu tēmu. Šeit vislabāk iederēsies informatīvs, pamācošs vai paskaidrojošs saturs. Un, protams, svarīgi atbildēt uz jautājumiem – Kā? Kas? Kāpēc?
- Navigācijas – šajā gadījumā potenciālais klients meklē gan norādījumus kā nonākt konkrētā vietā vai tuvāko vietu, kas piedāvā konkrēto pakalpojumu.
- Komerciāls – šie ir meklējumi parasti sākas ar vārdiem ‘Labākais…, lētākais…, izdevīgākais…’’
Kad esat noskaidrojis, kāds saturs tiek meklēts, varat papildināt savu veidoto saturu, protams, iekļaujot atbilstošos atslēgvārdus. Starp mūsu SEO pakalpojumiem atradīsiet gan satura plāna izveidi jūsu uzņēmuma vajadzībām, gan to izveidi atbilstoši SEO prasībām.
Te vēl papildus, vērtīgs raksts par to, kā optimizēt saturu.
Lapas iekārtošana lieliskai lietotāju pieredzei
Lapas iekšējā optimizācija ir liela daļa no SEO pakalpojumiem. Tajā iekļauta gan lapas nosaukuma un apraksta iestatīšana, URL adrešu optimizācija, gan iekšējo un izejošo saišu attīstīšana. Bet kas vēl uzlabo lietotāju pieredzi? Pirmkārt, vizuālā pievilcība kā lapai kopumā, tā saturam. Otrkārt, lapas dizains, kas neapgrūtina lapas lietošanu – viss ātri un ērti atrodams. Treškārt, izvairīšanās no pop-up banneriem jeb banneriem, kas lietotāju pārsteidz nesagatavotu un apgrūtina lapas lietošanu. Tas ne tikai bojā SEO rādītājus, bet arī var traucēt lietotājam.