Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Laiks pildīt skolas somas!

Skolēni labprāt pagarinātu vasaras brīvdienas un atpūstos ilgāk. Taču ir arī vismaz divas motivācijas tam, lai 1. septembri gaidītu pienākam pēc iespējas ātrāk. Tie ir – satikt draugus un uzvilkt jauno apģērbu, uzlikt plecos jauno skolas somu. Tas bērniem ir pozitīva saviļņojuma un gaidu laiks, kas ir labi saprotams. Arī es labi atceros, ka parasti tās interesantākās bija pirmās divas nedēļas skolā, pēc tam jau iestājās rutīna.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Jā, skolas tuvošanos nemaz nevar nepamanīt. Daudzos veikalos kancelejas preču stendos piedāvājums ir kļuvis plašāks, vecāki un skolēni vēl steidz iegādāties nepieciešamo skolai. Laiks pirms skolas sākuma daudziem sagādā nopietnas raizes, jo piepildīt skolas somu ar visu nepieciešamo ir daudz grūtāk nekā pagājušajā gadā.

Par laimi, skolas preču pirkumus var saplānot, nav jāiepērkas spontāni. Labi, ka skolas dod sarakstus ar to, kas vecākiem būtu jāsagādā. Apskatot šādu sarakstu pirmklasniekam un paskaitot katru vienību atsevišķi – eļļas pasteļkrītiņi, divpusējs aplikācijas papīrs, akvareļkrāsas, penālis, lineāli un tā tālāk, vēl sporta tērps un apavi sportošanai gan ārā, gan iekšā –, sanāk vairāk nekā 40 vienības, nemaz neskaitot burtnīcas un klades. Un kur nu vēl skolas soma un ikdienas apģērbs! Skaidrs, ka to visu uzreiz nesagādāt, tāpēc skolas lietu sagādāšana tiek veikta savlaicīgi. Teju visās preču grupās pieaugušas cenas, un cilvēki to izjūt. Nereti, pat dodoties pēc pārtikas, vecāki piestāj pie kancelejas preču stenda un apskatās cenu zīmes un piedāvājumu. Ja vajadzīgā prece ir ar akcijas zīmi, tad arī ieliek kaut ko iepirkumu grozā.

Savukārt, dodoties mērķtiecīgi plānotā iepirkšanās reizē, vecāki pēc mācību piederumiem dodas gan vieni paši, gan kopā ar bērniem. Tas gan ne vienmēr ir prātīgākais variants, jo pēc iepirkšanās kopā ar bērniem pirkumu čeks, visticamāk, būs garāks. Bērns vēlēsies tieši to penāli ar minjoniem, tieši to mugursomu ar Hello Kitty, un tad nav svarīgi, cik tas prieks maksā, jo zinām, cik labi mārketinga triki darbojas uz bērnu auditoriju.

To, cik izmaksās bērnu palaišana skolā šajā gadā, vecāki zinās tuvāk skolas laikam, kad viss jau būs sarūpēts. Skaidrs, ka daudzām ģimenēm tas būs izaicinājums – palaist pienācīgi apģērbtu bērnu uz skolu un savilkt galus kopā par rēķiniem, mājokļa uzturēšanu un tā tālāk.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.