«Ziemeļlatvijā» bija ziņa, ka Lietišķās informācijas dienests zvanu centram Valkā meklē telemārketa speciālistu.
“Ziemeļlatvijā” bija ziņa, ka Lietišķās informācijas dienests zvanu centram Valkā meklē telemārketa speciālistu.
“Vēlos pastāstīt, ko tas īsti nozīmē, jo šīs profesijas nosaukums ir sarežģīts, tāpēc cilvēki baidās pieteikties. Vairākkārt esam tikušies ar Lietišķās informācijas centra vadību, jo viņi vēlējās izzināt, kurā Latvijas pilsētā izvietojams zvanu centrs. Šī darbinieka uzdevums ir sēdēt pie datora un tālruņa, lai zvanītu uz juridisko personu adresēm un piedāvātu Lietišķās informācijas dienesta produktus,” skaidro Valkas mērs Vents Armands Krauklis. Šie produkti ir likumu krājumi, tagad arī digitālā formātā. Valkas dome arī ir šā dienesta kliente. “Tas nav darbs, kurā jāstaigā pa mājām un jāpiedāvā cilvēkiem gandrīz nevajadzīgas lietas. Juridiskajām personām piedāvātie produkti patiesi ir vajadzīgi,” nešaubās V. A. Krauklis. Viņš uzsver, ka zvanu centra darbiniekam nav vajadzīgas īpašas priekšzināšanas, vien jābūt apņēmībai un vēlamas kādas zināšanas par nodokļiem. Turklāt jāprot runāt latviski un krieviski. Zvanu centrā Rīgā cilvēki nopelna apmēram 200 latu mēnesī, bet cītīgākie saņem līdz 300 latiem. V. A. Krauklis iesaka pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri agrāk ir strādājuši uz robežas par deklarantiem. Šajā darbā nav personiskas saskarsmes ar klientiem.
Zvanu centrs atradīsies Krājbankas ēkā, turklāt darbu paredzēts uzsākt jau augustā. Tā ir lieliska iespēja iegūt darbu sievietēm pirmspensijas vecumā.
Valkas dome strādā vēl ar divām citām kompānijām pie līdzīgiem projektiem. Modernās tehnoloģijas ļauj sniegt pakalpojumus neatkarīgi no dzīvesvietas, bet ar nosacījumu, ka ir labi sakari. Valkā ir nevainojami sakari, tāpēc, iespējams, te būs vēl divi zvanu centri. Šo iespēju varēs izmantot spējīgi cilvēki, kuriem kaut kādu iemeslu dēļ nav darba vai ir zems atalgojums.