Digitālā transformācija norit visās nozarēs – arī kultūras, gan Rīgā, gan novados. Kā izveidot veiksmīgu pasākumu un kā izmantot digitālās iespējas, diskutēs tiešsaistes semināra dalībnieki.
Kāds ir pasākumu norises ekonomiskais pienesums pilsētām un kāda ir pirkumu statistika? Kā pareizi izmantot digitālā mārketinga risinājumus, lai kultūras pasākumi un tūrisma objekti savstarpēji papildinātu viens otru un piesaistītu apmeklētājus?
Par to 28. martā plkst. 12 Zoom platformā stāstīs un diskutēs semināra dalībnieki.
Referenti
Dita Zemīte, Centrālās statistikas pārvaldes Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta, Transporta un tūrisma statistikas daļas vadītāja
Dace Bumbiere-Augule, Alūksnes Tūrisma informācijas centra vadītājas vietniece
Līga Rubine, Biļešu Serviss valdes locekle; Biedrības “Kultūras un izklaides platformu apvienība valdes locekle
Moderators
Armands Gūtmanis, Meta Advisory Latvija direktors
Pieteikties Zoom saitei iespējams šeit: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZUpd-mhpjkjHtLAPo3Nj6esy4vKBhHY1tyd
Informāciju sagatavoja: Līga Rubine
Reklāma