
PUBLICITĀTES FOTO
Jau gandrīz gadu IKEA aktīvi cenšas palīdzēt cilvēkiem uzlabot naktsmiegu mājās. Atzīmējot Pasaules miega dienu, IKEA izsludina pieteikšanos nakšņošanai IKEA veikalā 2. aprīlī. Aptuveni 50 cilvēkiem būs iespēja pavadīt nakti IKEA veikalā, piedaloties aizraujošās miega tematikai veltītās aktivitātēs pēc kurām sekos nakšņošana turpat IKEA veikalā.
“Vairums no mums reiz ir saņēmis ielūgumu doties izklaidēties un izbaudīt jautru vakaru, bet esam atteikuši, jo omulīgs dienas noslēgums mājās, savlaicīgi ejot pie miera, izklausījās vilinošāks. 2024. gadā veiktajā IKEA miega pētījumā* atklājies, ka 40 % Latvijas iedzīvotāju ir šādi rīkojušies un tiek uzskatīti par miega cienītājiem. Respondenti atzīst, ka dod priekšroku miegam, nevis sabiedriskiem pasākumiem un ka miegs ir viens no lielākajiem dzīves priekiem. Lai šajā priekā dalītos, sniedzam iespēju nakšņot IKEA veikalā Rīgā un izzināt laba miega priekšnosacījumus,” stāsta IKEA Latvija Mārketinga nodaļas vadītāja Agnese Uzrauga.
Pasākuma apmeklētāji tiks iepazīstināti ar sešiem miega pamatprincipiem un viņiem būs iespēja tos vēlāk izmēģināt. Tāpat ikviens varēs atrast savu ideālo spilvenu, uzzināt, kā uzturs ietekmē naktsmieru un piedalīties aizraujošās aktivitātēs. Nākamo dienu dalībnieki varēs sākt ar rīta jogu un gardām brokastīm Zviedru restorānā.
Interesentus aicinām iesniegt pieteikumus jau no šodienas, 14. marta, līdz 21. martam tiešsaistē vietnē: https://www.ikea.lv/lv/nakts-ikea-veikala. No iesniegtajiem pieteikumiem dalībai pasākumā tiks atlasīti 25 cilvēki – priekšroka tiks dota IKEA Family kluba biedriem. Katram dalībniekam būs iespēja ņemt līdzi vienu vismaz 18 gadus vecu viesi. Ar izvēlētajiem dalībniekiem IKEA sazināsies un nosūtīs ielūgumus.
*Par IKEA miega pētījumu
Kvantitatīvo pētījumu IKEA Group uzdevumā veica starptautiska pētījumu un datu analīzes grupa GlobeScan. Pētījums tika veikts no 2024. gada augusta līdz 2024. gada septembrim tiešsaistē, izmantojot nacionālos patērētāju pētījumu paneļus, lai piesaistītu respondentus 57 tirgos. Latvijā tika aptaujāti 1004 iedzīvotāji.
Reklāma