No globālā viedokļa Ķīna klusi pārņem elektromobiļu tirgu. Taču Igaunijā joprojām ir maz ķīniešu elektroautomašīnu. “Lõuna-Eesti Postimees” kopā ar automašīnas īpašnieku centās izzināt elektroauto priekšrocības un mīnusus.
Kā pastāstīja Valgas pamatskolas un Prīmetsas skolas vadītājs T. Tammaru, viņš meklējis automašīnu, kurā varētu ērti pārvietoties visa ģimene, taču tajā pašā laikā būtu pieklājīgas ekstras un saprātīga cena. “Ja salīdzina, piemēram, ar Eiropas auto, tad cenas un kvalitātes attiecība šim konkrētajam auto ir samērā okei.”
Skatoties uz mašīnu un arī tajā sēžot, no pirmā acu skatiena tiešām neko sliktu nevarētu teikt. Diezgan anonīms, visos aspektos pieklājīgs, pieklājīgi materiāli ‒ gandrīz kā jebkura cita aptuveni vidējas klases automašīna mūsdienās. Aprīkojums ir diezgan labs: automašīna nepieciešamības gadījumā bremzē pati, uztver ceļa zīmes, brīdina satiksmes dalībniekus aklajās zonās. Aizmugures durvis ir elektriskas, ir arī 360 grādu kamera, kas griešanās laikā parāda automašīnas sānskatu ekrānā. Pēdējais var būt diezgan noderīgs, lai novērstu berzi pret apmali.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties Ziemellatvija.lv abonementu:
"Ziemellatvija.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē Ziemellatvija.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā Ziemellatvija.lv kontā.
Reklāma