Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Vidzemes slimnīca pacientu apziņošanai sāk izmantot robotzvanu

pixabay.com

Lai uzlabotu Vidzemes slimnīcas pacientu apkalpošanu un strādātu pēc iespējas efektīvāk, sākot ar 30. septembri, slimnīcā pacientu apzināšanai tiks izmantoti robotzvani, kas pacientiem atgādinās par pierakstu uz vizīti vai izmeklējumu. Svarīgi atcerēties, ka zvans tiks veikts no tālruņa numura 64102224.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Nākošās nedēļas laikā robotzvanus saņems tikai tie pacienti, kas ir pierakstījušies vai nu pie endokrinologa, vai acu ārsta. Pēc tam robotvanus saņems arī citi klienti. Robotzvani tiks veikti divas līdz trīs dienas pirms pieraksta, sarunā minot pieraksta datumu un laiku, pēc tam cilvēkam būs jāizvēlas viena no opcijām: vai nu apstiprināt pierakstu, vai atcelt. Pēc izvēles veikšanas pacients saņems arī apstiprinājuma SMS, kurā būs norādīts, ka vizīte ir atcelta vai apstiprināts pieraksts ar norādīto dienu un laiku. Ja gadījumā robotam pacientu neizdosies sazvanīt ar pirmo reizi, tad zvans tiks veikts atkārtoti pēc vairākām stundām, ja arī tad ar klientu neizdosies sazvanīties, tad tiks veikts arī trešais zvans pēc vairākām stundām. Ja visi trīs sazvana mēģinājumi būs bijuši neveiksmīgi, tad slimnīcas klientu daļa saņems apstiprinājumu par neveiksmīgi veiktiem zvaniem un tiks veikts tiešs operatora zvans.

Vidzemes slimnīcas klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Inese Jurdže norāda: “Mūsu mērķis ir uzlabot pacientu pieredzi slimnīcā un nodrošināt labas apkalpošanas principus, lai to īstenotu, mēs turpinām pilnveidot un attīstīt slimnīcas pakalpojumus, lai tie būtu ērti un viegli pieejami. Uzmanīgi arī izvērtējam klientu aptaujas un ierosinājumus, kuros tiek norādītas vēlmes ar uzlabojumiem. Pēc pacientu aptaujām ņēmām vērā tieši ierosinājumu, ka saņemtajā īsziņā norādām pieraksta datumu un laiku, lai tas klientiem būtu kā vēl viens atgādinājums. Robotzvana risinājums ļaus slimnīcai pārliecināties, ka pacients uz vizīti tiešām ieradīsies, tādā veidā ļaujot izvairīties no daudzām problēmām – jo laicīgi atteikta vizīte sniedz iespēju palīdzēt kādam citam pacientam.”

Atgādinām, ka ārstu pieņemšana un pieraksti uz izmeklējumiem notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta, ko ikviens var veikt, zvanot uz kādu no tālruņa numuriem – 64202601 vai 64202603. Iespēja pakalpojumu ir pieteikt arī izmantojot e-pierakstu slimnīcas mājas lapā www.vidzemesslimnica.lv. Atgādinām, ka slimnīcas mājas lapā ir pieejama arī funkcija “Atteikt pierakstu”, izvēles poga atrodas mājas lapas sākuma atvērumā, augšējā labajā stūrī.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Par Vidzemes slimnīcu:

Vidzemes slimnīca ir ceturtā līmeņa daudzprofilu neatliekamās medicīniskās palīdzības ārstniecības iestāde, kas nodrošina diennakts medicīnisko palīdzību un tās galvenie darbības veidi ir stacionārās un sekundārās ambulatorās veselības aprūpes pakalpojumu sniegšana. 74,07% Vidzemes slimnīcas kapitāla pieder Valmieras novada pašvaldībai, 25,03% – Valkas novada pašvaldībai un 0,9% – Rīgas Stradiņa universitātei. 2025. gadā apritēs 50 gadi kopš Vidzemes slimnīca pirmo reizi vēra durvis pacientiem Valmierā, Jumaras ielā 195.

AGNIJA UPĪTE, SIA “Vidzemes slimnīca”, Sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.