Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

VID pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē “zaļajā režīmā”

Sākot no 2021. gada 15. novembra Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klātienes klientu apkalpošanu “zaļajā režīmā”, proti, gan VID darbinieki, gan klienti varēs sniegt un saņemt klātienes pakalpojumus tikai ar derīgiem sadarbspējīgiem vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātiem. VID pakalpojumi klātienē būs pieejami Rīgas klientu apkalpošanas centrā, Talejas ielā 1, kā arī tajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, kur tiks nodrošināts “zaļais režīms”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Klātienes apkalpošana Rīgas klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1, Rīgā notiks pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005.

Ārpus Rīgas VID pakalpojumi klātienē “zaļajā režīmā”, sākot no 15.novembra, būs pieejami šādos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros – Ludzā (Raiņa ielā 16), Preiļos (Kārsavas ielā 4), Smiltenē (Dārza ielā 3), Valkā (Rīgas ielā 25), Gulbenē (Ābeļu ielā 2), Alūksnē (Dārza ielā 11), Balvos (Partizānu ielā 14), Tukumā (Talsu ielā 4) un Bauskā (Uzvaras ielā 1). Šis saraksts var mainīties gadījumā, ja vēl kāda pašvaldība uzsāks apkalpošanu “zaļajā režīmā”. Tādēļ par iespēju saņemt VID pakalpojumus arī citos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros iesakām iepriekš telefoniski sazināties ar konkrēto pašvaldību.

Ierodoties klātienē, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Tie iedzīvotāji, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

VID klientu apkalpošanas vietās pilsētās ārpus Rīgas klientu apkalpošana klātienē pagaidām netiek atsākta. Tiem iedzīvotājiem, kuri bija pierakstīti uz konsultāciju laikā pēc 15.novembra, pieraksts saglabājas – tas tiks pārcelts uz brīdi, kad VID atsāks klātienes klientu apkalpošanu arī ārpus Rīgas.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Par VID klātienes pakalpojumu turpmāko pieejamību informēsim VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv un sociālajās platformās.

Informāciju sagatavoja:  VID Sabiedrisko attiecību daļa

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.