Jau 14. gadu pēc kārtas karjeras portāls Prakse.lv rīko projektu “Uzņēmumu atvērto durvju nedēļa 2022”. Tā laikā jauniešiem būs iespēja doties ekskursijās uz uzņēmumiem tiešsaistē un klātienē, lai iepazītu lieliskākos darba devējus un pieteiktos darbam un praksei. Uz atvērtajām dienām varēs doties no 4.-8. aprīlim. Projekta mērķis ir parādīt jauniešiem un speciālistiem reālās darba tirgus perspektīvas Latvijā un palīdzēt tiem veiskmīgāk integrēties darba tirgū.
Pasākumu laikā būs iespēja iepazīties ar profesiju aizkulisēm, kā arī uzzināt par darba, prakses un vasaras darba iespējām. Mācību iestādēm kā katru gadu ir iespēja pieteikt ekskursijām arī klašu grupas. 2021. gadā jauniešu aptaujā uz jautājumu: Vai bija vērts piedalīties ekskursijā: “Jā” atbildēja 93%, savukārt 81% atbildēja “Jā”, ka mainīja savas domas par iepazīto profesiju.
Informācija un pieteikšanās pasākumiem pieejama Prakse.lv portālā.
Šajā gadā uzņēmumi kopējipiedāvās no 900 līdz 1500 jaunas darba vietas, padarot šo pasākumu par lielāko nodarbinātības pasākumu gadā. Uzņēmumi vēlas tiešsaistē un klātienē iepazīsties ar potenciālajiem darbiniekiem, izrādīt savu ofisu un ražošanas telpas, kā arī parādīt kāda izskatītos to ikdiena, ja izdomātu strādāt uzņēmumā. Uzņēmumi ir ļoti ieinteresēti atrast jaunus darbiniekus, lai veiksmīgi varētu attīstīties un sniegt pienesumu Latvijas ekonomikā. Kā atzina uzņēmuma grupa A.C.B., tie meklē caur pasākumu 100 jaunus kolēģus.
Šogad pasākumā piedalīsies arī mehanizētās kājnieku brigādes karavīri un štāba bataljons, kuri jauniešiem parādīs un pastāstīs par karjeras iespējām Latvijas armijā. Jauniešiem būs vienreizēja iespēja iepazīt dažādas specialitātes un apskatīt militāro tehniku! Plašāk šeit.
Kopumā šogad durvis vērs 60 uzņēmumi: “Magebit”, “Atea Global Services”, “Tietoevry”, “Bigbank Latvija”, “Binders”, “Lindstrom Latvija”, “Olainfarm”, “Deloitte Latvia”, “Kronus”, “A.C.B uzņēmumu grupa”, “Scoro”, “Entain”, “Groglass”, “Alukon”, Rektrutēšanas un atlases centrs, “Giraffe360”, “SmartLynx Airlines”, “Innovative Travel Solutions”, “Rīgas Siltums”, Lidosta “Rīga”, “Scandiweb”, “Latvenergo”, “Sadales tīkls”, “Grindeks”, “RX Tirdzniecība”, “Tamro Baltics”, “Bayer”, “DPD”, “McDonalds”, “Rīgas ūdens”, “Evolution”, “Gateway & Partners”, “R Grupa”, “Cēsu alus”, “Allnex Latvia”, “Saules aptieka”, “Europlast”, “Augstsprieguma tīkls”, “Dinex Latvia”, “BENU aptieka”, “GASO”, “Latvijas finieris”, “Mogotel”, “Veselības centru apvienība”, “JELD-WEN Latvija”, “Troja”, “Baltex group”, “Daiļrade koks”, “Moduls Engineering”, “Southwestern Advantage”, “Izglītības pasākumi”, “Efectio” un daudzi citi.
Par projektu „Uzņēmumu atvērto durvju nedēļu”
Latvijā vērienīgākais jauno un topošo speciālistu projekts, kas jau 14.gadu aprīlī tūkstošiem studentu, absolventu un skolnieku ļauj klātienē iepazīt dažādu nozaru uzņēmumus. Katru gadu ekskursijām piesakās ap 10- 15 000. Pateicoties projektam 6480 jauno speciālistu ir pieņemti darbā.
Informāciju sagatavoja: Kristaps Bērziņš
Reklāma