Jau otro mēnesi Valkā, Tālavas ielā 12, darbojas AS “Akvedukts” klientu apkalpošanas centrs (KAC), piedāvājot santehnikas un sanitārtehnikas aprīkojumu visdažādākajiem dzīves gadījumiem. Tas ir jau vienpadsmitais šī uzņēmuma KAC Latvijā.
Šobrīd klientu pieprasītākās ir laistīšanas preces un iekārtas, kā arī mobilie gaisa kondicionieri.
Valkas “Akveduktā” netrūkst dažādu risinājumu, sākot no caurulēm un šļūtenēm līdz laistīšanās sistēmām, – sortimentā preces kā lielām dārzkopības saimniecībām, tā mazdārziņiem. Arvien populārākas kļūst pazemes automātiskās dārza laistīšanas sistēmas – ar tām tiek nodrošināta vienmērīga, sabalansēta augu un zāliena sakņu mitrināšana un rezultātā tiek ietaupīts arī laiks, kas parasti tiek veltīts dārza laistīšanai.
AS “Akvedukts” daudzus gadus pazīstama kā vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības preču tirgotājs.
Viss nepieciešamais dārza laistīšanai
“Īpaši izjūtam to, ka pieprasījums pēc sezonas precēm, kas šobrīd ir laistīšanas iekārtas, ir ļoti liels. Sausais laiks daudz mudinājis meklēt atbilstošus risinājumus, lai atvieglotu dārzu laistīšanu. Veikala plaukti šajā preču grupā strauji tukšojas, bet mēs nākam pretim saviem klientiem – pasūtām no noliktavām vēl un vēl. Ja arī kaut kas no vēlamā uz brīdi nav pieejams veikalā, tad klients rezervē sev interesējošo preci un pāris dienu laikā mēs to sagādājam un informējam par preces esamību,” stāsta “Akvedukta” klientu apkalpošanas centra Valmieras un Valkas vadītājs Gaidars Sokolovs.
Vēl pieprasītāko preču augšgalā ir dažāda veida sūkņi un mobilie gaisa kondicionieri.
Preču sortimentā arī ir viss, kas nepieciešams santehnikai, – jaucējkrāni, dušas aprīkojums, lokanie savienojumi, kanalizācijas notekas un tamlīdzīgi. Klienti šeit atradīs arī visu, kas nepieciešams dziļurbuma aku ierīkošanai, ūdens sildītājus, apkures aprīkojumu, montāžas aprīkojumu, instrumentus dažādiem darbiem.
Veikala piedāvājumā var atrast labākos kanalizācijas un drenāžas risinājumus. Piemēram, lietus ūdens uztveršanas sistēmas, notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, iekšdarbu kanalizācijas savienojumus, drenāžas caurules un sistēmas, āra darbu kanalizācijas sistēmas, skatakas un nosēdakas.
Ir interese arī par nesezonas precēm
G. Sokolovs stāsta, ka klienti nebūt neinteresējas tikai un vienīgi par sezonas precēm, viņi domā arī soli uz priekšu, piemēram, ar interesi aplūko apkures katlu – šķidrā kurināmā, granulu, malkas – piedāvājumu, apjautājas pie pārdevējiem-konsultantiem par to īpašībām. Salīdzinot dažādus variantus, pieņem lēmumu rezervēt vai uzreiz to iegādāties, ja zina, ka jaunajā apkures sezonā tas mājsaimniecībā būs vajadzīgs. Meklējot apkures katlu sezonas laikā, visticamāk, paaugstināsies cena un to pieejamība, iespējams, arī varētu būt uz konkrēto brīdi ierobežota.
“Akvedukta” klientu loks strauji pieaug. Iepazīt veikala piedāvājumi jau paguvuši vairāki simti valcēniešu un tuvējo novadu iedzīvotāji. Veikala sortiments uzrunā arī kaimiņus igauņus, kuri šeit izvēlas preces mājsaimniecībai, remontam un dārzam. “Jāatzīst, ka igauņi pie mums nāk divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, tas ir preču sortiments – daudzas specifiskas lietas, kas pie viņiem nemaz nav viegli pieejamas. Otrkārt, līdzīga sortimenta preces pie mums Latvijā ir par draudzīgākām cenām nekā Igaunijā. Tas ir galvenais atslēgvārds, kāpēc igauņi iecienījuši santehnikas un sanitārtehnisko aprīkojumu, preces remontdarbiem izvēlēties tieši Latvijā. Jāatzīst, ka kārtējā veikala atvēršana, šoreiz Valkā, nav sakritība, bet pārdomāts solis, lai būtu tuvāk igauņu klientiem un, protams, paplašinātu uzņēmuma darbības zonu/pārklājumu Vidzemes teritorijā,” norāda G. Sokolovs.
Rada jaunas darba vietas
Jaunatvērtais veikals Valkā devis trīs darba vietas pārdevējiem-konsultantiem. Viņi visi ir ar plašām zināšanām, profesionālu pieredzi klientu apkalpošanā, jo arī iepriekš strādājuši tirdzniecības nozarē.
Pārdevēji parādīs un palīdzēs izvēlēties labākos risinājumus, konsultēs pircējus par preču mērķi, īpašībām, kvalitāti, noteikumiem par to aprūpi. “Mums ir lieliska komanda. Ar šiem cilvēkiem biju jau iepriekš gadiem ilgi sadarbojies, piegādājot preces veikalam “Valdis”, kas nu jau ir likvidējies. Darbs veikalā prasa efektīvu mijiedarbību ar kolēģiem, komandas darbu, ātru reakciju uz mainīgajām situācijām, spēju apkalpot klientu pieplūdumu. Visi darbinieki ir savas jomas profesionāļi, kas prot strādāt ar klientiem, sniegt konsultācijas un padomus, koncentrējoties uz konkrētā klienta vajadzībām,” pamato G. Sokolovs.
Preču tirdzniecības nozarē viņš strādā vairāk nekā divdesmit gadus, tādēļ zina, cik svarīgs ir apmierināts klients. Saņemot individuālu pieeju un apkalpošanu, viņš noteikti nāks uz veikalu vēl un vēl, turpmāk jau pēc citām precēm. “Ja klients jautā pēc kādas specifiskas preces, mēs apskatāmies sarakstā un redzam, ka, piemēram, uz vietas noliktavā šobrīd tā nav pieejama, bet vienmēr centīsimies rast risinājumu. Zvanīsim un interesēsimies pie sadarbības partneriem, kurš piegādātājs mums to var piedāvāt, rezervēsim savam klientam. Mēs runājam par lietām tieši un atklāti, un pircēji to novērtē. Sniedzam visu nepieciešamo informāciju, lai klients justu, ka viņš ir tas, kurš pieņem lēmumu, un šis lēmums būs pareizs un atbilstošs viņa vajadzībām. Tas tiek novērtēts, un nebūs ilgi jāgaida, līdz viņš būs atgriezies pēc kāda cita – nākamā produkta, kā arī labprāt ieteiks veikalu radiem, draugiem un paziņām. No mutes mutē – tā vienmēr ir vislabākā reklāma, kas nostrādā,” viņš papildina.
Jāuzsver, ka “Akvedukta” vairumtirdzniecības noliktavā un klientu apkalpošanas centros pieejamo preču klāsts, cenas un iegādes noteikumi ir vienādi. Klientiem, pasūtot preces, tās iespējams saņemt tuvākajā klientu apkalpošanas centrā. E-noliktavā, sagatavojot pasūtījumus, iespējams norādīt, vai prece jākomplektē vairumtirdzniecības noliktavā vai kādā no KAC. Par preču pieejamību Valkas “Akveduktā” var zvanīt un jautāt pa tālruni 299 949 45 vai rakstot e-pastu uz valka@akvedukts.lv.