Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Mainīts darba laiks Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Trapenes pagastā

Kopš 21. augusta  ir ierobežota valsts un pašvaldības pakalpojumu saņemšana un pieteikšana Trapenes pagasta Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (turpmāk tekstā – VPVKAC), lai nodrošinātu pakalpojumu pieejamību no septembra, reizi nedēļā Smiltenes VPVKAC darbinieks klātienē Trapenē nodrošinās iedzīvotājiem pieprasītākos un nepieciešamos pakalpojumus.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

VPVKAC Trapenes pagastā tiks nodrošināti šādi pakalpojumi:

  • informēšana par valsts pārvaldes iestāžu un pašvaldības pakalpojumiem;
  • palīdzība valsts pārvaldes pakalpojumu vietnē www.latvija.gov.lv pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā;
  • klientu apmācība darbā ar datoru, internetu, valsts pārvaldes pakalpojumu portālu,
  • atsevišķu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšana pilnvarotā e-pakalpojuma risinājumā;
  • valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšana papīra formā;
  • klientu telefoniska konsultēšana.

Šomēnes klientus gaidīsim:

  • 5. septembrī no  pulksten 9.00 līdz 16.00;
  • 12. septembrī no pulksten 9.00 līdz 16.00;
  • 19. septembrī  no pulksten 9.00 līdz 16.00;
  • 26. septembrī no pulksten 9.00 līdz 16.00.

Atgādinām, ka Trapenes pagastam tuvākie VPVKAC ir:

  • Apes VPVKAC, tālruņa numurs 64307220, 26180350;
  • Gaujienas VPVKAC, tālruņa numurs 25425155.          

Evija Valaine, Smiltenes novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra vadītāja

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.