Kopš 21. augusta ir ierobežota valsts un pašvaldības pakalpojumu saņemšana un pieteikšana Trapenes pagasta Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (turpmāk tekstā – VPVKAC), lai nodrošinātu pakalpojumu pieejamību no septembra, reizi nedēļā Smiltenes VPVKAC darbinieks klātienē Trapenē nodrošinās iedzīvotājiem pieprasītākos un nepieciešamos pakalpojumus.
VPVKAC Trapenes pagastā tiks nodrošināti šādi pakalpojumi:
- informēšana par valsts pārvaldes iestāžu un pašvaldības pakalpojumiem;
- palīdzība valsts pārvaldes pakalpojumu vietnē www.latvija.gov.lv pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā;
- klientu apmācība darbā ar datoru, internetu, valsts pārvaldes pakalpojumu portālu,
- atsevišķu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšana pilnvarotā e-pakalpojuma risinājumā;
- valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšana papīra formā;
- klientu telefoniska konsultēšana.
Šomēnes klientus gaidīsim:
- 5. septembrī no pulksten 9.00 līdz 16.00;
- 12. septembrī no pulksten 9.00 līdz 16.00;
- 19. septembrī no pulksten 9.00 līdz 16.00;
- 26. septembrī no pulksten 9.00 līdz 16.00.
Atgādinām, ka Trapenes pagastam tuvākie VPVKAC ir:
- Apes VPVKAC, tālruņa numurs 64307220, 26180350;
- Gaujienas VPVKAC, tālruņa numurs 25425155.
Evija Valaine, Smiltenes novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra vadītāja
Reklāma