Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Kad ieskaties čekā

Tuvojas 29. septembris, ko Apvienoto Nāciju Organizācijas Ģenerālā asambleja ir pasludinājusi par Pārtikas zudumu un pārtikas atkritumu izpratnes dienu, lai informētu cilvēkus par pārtikas zudumiem un pārtikas izšķērdēšanu, lai veidotu izpratni iedzīvotājiem, kāpēc ir svarīgi samazināt pārtikas atkritumus un zudumus.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Zinot, ka produktiem arī ar šīs dienas termiņu uz iepakojuma nav nekādas vainas, nereti šādi produkti iekrīt arī manā groziņā, bet veikalos meklējami atsevišķos plauktos par īpašu cenu.

Kādam varbūt ir laiks ieskriet veikalā pēc dažām iztrūkstošajām precēm katru dienu vai pārdienu, bet citi tā kārtīgi dodas iepirkties reizi nedēļā un tad, paņemot čeku, oj, sanāk kāda liela summa.

Pieļauju, ka ne man vienīgajai ir gadījies paņemt kādu preci no nocenoto produktu stenda, bet beigās tik un tā samaksāt pilnu cenu. Šoreiz atļaušos pieminēt arī veikalu, jo esmu vīlusies “Rimi”. Tur, izvēloties produktus no klāsta “Izdevīgāk tev un draudzīgāk videi”, burtiski trīs reizes par šiem produktiem esmu samaksājusi pilnu cenu, nevis, kā būtu bijis jābūt, ar vismaz 50% atlaidi, kas norādīts uz preces iepakojuma. Neies jau ar pārdevēju strīdēties to dažu eiro dēļ. Tāpēc atliek vien minēt, vai tā ir likumsakarība, nejaušība, nezināšana par akcijas noteikumiem vai galu galā ir nostrādājis cilvēciskais faktors, ja kases aparāts nolasa produkta kodu tikai ar pilnu cenu. Kā allaž, pie kases, protams, parādīju klienta lojalitātes karti, bet varbūt ar to vien ir par maz… Neviens jau priekšā klientam neko nepasaka.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Nereti tikai pārnākot mājās, čeks tiek izstudēts, cik kas maksāja. Uzreiz pēc iepirkšanās reti kurš pārskata čeku. Uzreiz nepiefiksējot, ka kaut kas nav kārtībā, šāds gadījums piemeklēja arī kādu ģimenes locekli. Uz veikalu devās pēc akcijas preces, bet čekā pilnīgi cita summa, bet uz produkta iepakojuma vēl pavisam cita. Rezultātā vairāk kā četrpadsmit eiro starpība no iecerētā mērķa, kādēļ vispār esi devies uz veikalu. Pamanot šādu nesakritību, uzreiz pie kases, iespējams, situāciju varētu labot, bet šajā gadījumā jāsazinās ar veikala pārstāvniecību Rīgā, jānosūta čeki. Tas viss prasa laiku, pacietību un lieku ņemšanos. Kā izrādījās, precei uz iepakojuma vēl bija palikusi vecā cena, bet jaunā bija iecerēta tikai ar nākamās dienas sākumu, kad sākšoties nākamās nedēļas akciju preču kampaņa. Pēc vairāku dienu saziņas ar veikala pārstāvjiem, tomēr izdevās atgūt pārmaksāto naudas summu. Tiesa, uz veikala lojalitātes kartes konta.

Tikmēr netrūkst arī pozitīvu piemēru, kad, saprotot, ka klients ir vēlējies iegādāties kādu preci un pārdevējs painformē par akcijas noteikumiem. Ne vienmēr izdodas iedziļināties akciju noteikumos. Kā izrādās, šobrīd veikalā “Maxima” ir spēkā ne tikai akcijas preču noteikumi, kas darbojas, uzrādot lojalitātes karti, bet atsevišķi produkti par īpaši izdevīgu cenu būs pieejami tikai reģistrētiem veikala lietotnes aplikācijas lietotājiem. Tāpēc pateicos “Maxima” veikala pārdevējai, kura aizvadītajā trešdienā mani painformēja par to, ka nebiju šādas izmaiņas pamanījusi.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.