Digitālais mārketings un viss, kas ar to saistīts ne pavisam nav vienkārši un ātri saprotam tiem, kas ikdienā ar to nav saistīti. Tāpēc, saņemot jautājumu – Kas ir SEO? – saprotam, ka nepieciešams sākt no pašiem pamatiem, izskaidrojot tā būtību, daļas un sasniedzamos rezultātus.
Kas ir SEO?
SEO process īsā skaidrojumā ir mājaslapas pielāgošanas meklētājprogrammas, visbiežāk Google, algoritmam, lai iekļūtu tā pirmajās pozīcijās. Bet kāpēc tas ir būtiski? Google meklētāja rezultātu lapā ir tikai 10 vietas — tieši tā, tikai 10. Tās ir 10 iespējas nonākt pirmajā lapā un kurš gan skatās rezultātu 2. Vai pat 3. Lapā, vai ne? Kad potenciālais klients ieraksta tēmu, atslēgvārdu vai frāzi, kas atbilst jūsu uzņēmuma piedāvātajām iespējām, ir būtiski būt pirmajā meklēšanas rezultātu lapā kopā ar nozares konkurentiem.
Kas ir SEO pamatdarbības?
SEO s darbojas, apvienojot SEO elementus, izmantojot uz datiem balstītu pieeju. Šie faktori ietver:
- Atslēgvārdu analīze – SEO pamatvienība ir atslēgvārds, kas palīdz satikties auditorijai un zīmolam. To izpēte un analīze palīdz ne tikai sasniegt auditoriju, bet arī dziļāk izprast nozares tendences.
- Saišu veidošana – kā iekšējo, tā ārējo saišu veidošana palīdz celt lapas retingu un veidot lapas autoritāti.
- Satura veidošana – kvalitatīvs un atslēgvārdiem bagāts saturs bez šaubām ir galvenā SEO panākumu atslēga.
Kādi ir SEO sniegtie ieguvumi uzņēmumu?
SEO sniedz iespēju atbildēt uz potenciālo klientu jautājumiem un rast risinājumus tiem aktuālajām problēmām. Tas ir veids kā būt īstajā vietā un īstajā laikā, tieši tur, kur auditorija jūs meklē. Vēl būtiski ieguvumi, veicot SEO, ir zīmola atpazīstamības veicināšana un lojalitātes palielināšana. Uzdodot jautājumu, kāpēc SEO ir būtisks uzņēmējdarbībai, atbilde ir tāda, ka SEO ne tikai piesaista jaunus klientus, pievēršot to uzmanību, atrodoties starp nozares līderiem, bet laika gaitā tas arī ļauj padziļināt, izkopt un veidot uzņēmuma attiecības jeb lojalitāti, iemantojot uzticību.