“Vilciens tika pilnībā uzbūvēts Ostravas rūpnīcā Čehijā, un pēc tam atkal izjaukts, jo citādi to uz šejieni atvest nav iespējams. Detaļas tika iekrautas kravas automašīnās un no jauna kopā saliktas “Škoda” rūpnīcā Rīgā,” portālam “Lõuna-Eesti Postimees” pastāstīja AS “Eesti liinirongid” komunikācijas vadītājs Kristo Mē.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties Ziemellatvija.lv abonementu:
"Ziemellatvija.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē Ziemellatvija.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā Ziemellatvija.lv kontā.
Reklāma