Organizācijas tēla veidošanā piedalās katrs uzņēmuma darbinieks.
Organizācijas tēla veidošanā piedalās katrs uzņēmuma darbinieks. Tēls, kuru ierauga klients, var būt izšķirošais turpmākajā sadarbībā. Nenoliedzami – liela nozīme ir ārējam izskatam. Tāpat svarīgi atcerēties, ka darbinieka ārējam izskatam būtu jāsaskan ar organizāciju, kuru viņš pārstāv. Piemēram, ja esat būvmateriālu veikala pārdevējs, tad nebūt nav jātērpjas lietišķā uzvalkā, bet, strādājot bankā, tas gan būtu obligāts formastērps. Iespaidu veido arī izturēšanās – sarunu biedra pārtraukšana, izklaidība, nevērība un paviršība, familiaritāte bieži vien ir tā, kas attur no vēlmes sadarboties turpmāk.
Būtiski ir neatstāt bez ievērības nevienu sūdzību vai tieši otrādi – pozitīvu atzinību, jo tā ir klientu reakcija uz saņemto pakalpojumu vai attieksmi. Izvērtējot šos rādītājus, var efektīvi novērst nepilnības un ieviest uzlabojumus. Der atcerēties, ka uz sūdzību jāreaģē nekavējoties, lai klients nepagūst iespējami plašam paziņu lokam izstāstīt par savu neveiksmi. Ja kļūme novērsta operatīvi, klients saņēmis atvainošanos – visbiežāk viņš izvēlēsies sadarbību turpināt, tā var pat kļūt ciešāka, jo viņš novērtēs jūsu ieguldītās pūles.
Klientu uzslava būtu jādara zināma visam kolektīvam, lietderīgi arī dalīties pozitīvajā pieredzē – kas, kā, kādā veidā tika darīts, to analizējot, arī pārējiem darbiniekiem radīsies vēlme gūt panākumus.