Abonēšanas un atcelšanas politika
- Lai izveidotu aktīvu abonementu, ir nepieciešams veikt reģistrāciju portālā un aktivizēt abonementu norādot bankas kartes datus.
- Lai atteiktos no abonēšanas, ir jāiet uz sava lietotāja profilu un tas ir jāpārtrauc nospiežot pogu “Atteikties”.
- Atsakoties no abonementa, Jums vēl būs aktīvs abonements tik dienas, cik bija atlikušas līdz nākamā maksājuma datumam.
- Dienu pirms sistēmas automātiskajam maksājumam par abonementu, Jūs saņemsiet atgādinājuma e-pastu.
- Ja sistēmas automātiskais maksājums par abonementu atjaunošanu netiks veiksmīgi izpildīts triju dienu laikā, tad abonements tiks deaktivizēts.
- Pēc tam, kad maksājums ir ticis autorizēts, to vairs nav iespējams atcelt. Gadījumā, ja klients vēlas atcelt jau notikušu darījumu un saņemt atpakaļ veikto maksājumu pilnā vai daļējā apmērā, nepieciešams sazināties ar klientu atbalsta dienestu pa e-pastu, kas norādīts portāla kontaktu sadaļā. Šādi iesniegumi tiks izskatīti individuālā kārtībā.
Lasītākās ziņas
Rolands komentē:
Pāršķirstām vecos laikrakstus
Jā, viena laba lieta tā veco laikrakstu pāršķirstīšana, var uzmanīgi lasīt, salīdzināt valodu, sajust, kā mūsu valoda laikam ritot mainījusies. Paldies redakcijai, šo darbu vajag turpināt, jūtos kā[...]
Rolands komentē:
Saslimstība ar gripu strauji palielinās – Latvija tuvojas epidēmijas slieksnim
Klīniska ir slimnīca, ne Universitāte, lietojiet pareizus vārdu locījumus un galotnes! Es jau, ka vienmēr sīkumiem piekasos, bet tomēr...Par vakcinēšanos gan nerunāšu, gudrais latvietis mirs mokās,[...]
Modris komentē:
Smiltenes novadā uzstādītas trīs jaunas “Tele2” 5G bāzes stacijas
Smiltene blaumaņa ielā lai TV ieslēgtu aplitis griežās vienu minūti