Pamatojoties uz valdības lēmumu, ārkārtējās situācijas laikā Smiltenes novada domes centrālās administrācijas struktūrvienībās iespēju robežās darbs tiks organizēts attālināti un nodrošinot pakalpojumu sniegšanu iedzīvotājiem epidemioloģiski drošā vidē.
Iedzīvotāji nepieciešamības gadījumā aicināti sazināties ar pašvaldības darbiniekiem, rakstot e-pastu vai zvanot pa tālruni.
Epidemioloģiski nedrošā vidē (klātienē), iepriekš piesakoties, varēs saņemt pašvaldības Dzimtsarakstu nodaļas pakalpojumus: dzimšanas fakta un paternitātes reģistrēšanu, miršanas fakta reģistrēšanu, laulības reģistrēšanu.
Jautājumu gadījumā iedzīvotāji aicināti iepriekš sazināties ar Smiltenes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru.
Iegūt informāciju par pakalpojumu saņemšanu Smiltenē iespējams, zvanot uz tālruni 64707588 vai 20022348, vai rakstot e -pastu dome@smiltenesnovads.lv.
Tālrunis saziņai ar klientu apkalpošanas centru Apē ir 64307220 vai 26180350, vai e-pasts ape@smiltenesnovads.lv ; Raunā – 64107343 vai 29468871, vai rauna@smiltenesnovads.lv
Pie Smiltenes novada pašvaldības administrācijas ēkām un pie novada pagastu pārvaldēm ir izvietotas slēgtas pastkastes, kurās ir iespēja ievietot iesniegumus vai kāda cita veida dokumentus nodošanai pašvaldības un valsts iestādēm.
Nonākot dažādās ar “Covid-19” izplatību saistītās krīzes situācijās, pašvaldība aicina iedzīvotājus zvanīt uz tālruni 26362282 vai rakstīt uz e-pastu: soc.dienests@smiltenesnovads.lv, lai atrastu vislabāko risinājumu, kā sniegt atbalstu.
Reklāma