Ņemot vērā valstī atkārtoti izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 pandēmijas dēļ un noteiktos stingros ierobežojumus no šī gada 21. oktobra līdz 15.novembrim un rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no šodienas, 21. oktobra, visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.
Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada 21. oktobra, visi VID pakalpojumi būs pieejami tikai elektroniski un VID nesniegs klātienes pakalpojumus nedz VID klientu apkalpošanas centros, nedz vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros, nedz pašvaldībās.
VID ģenerāldirektore Ieva Jaunzeme norāda, ka, ņemot vērā kritisko epidemioloģisko situāciju valstī un līdz ar to izsludināto ārkārtējo situāciju, VID kā nozīmīgas valsts iestādes uzdevums ir rūpēties par to, lai būtu iespējami mazāk inficēšanās risku. “Mums ir svarīga katra nodokļu maksātāja veselība un dzīvība, tāpēc no savas puses VID dara visu, kas ir tā spēkos, epidemioloģiskās situācijas uzlabošanai. Tāpat jāpiebilst, ka iedzīvotāji, kuri bija pierakstījušies VID klientu apkalpošanas centru apmeklējumam, savu rindu saglabās pēc valstī noteikto stingro ierobežojumu beigām,” tā I. Jaunzeme.
Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un ievērot valstī noteiktos piesardzības pasākumus. Savukārt aktuālo informāciju par VID pakalpojumu pieejamību sniegsim VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv un sociālajās platformās.
Jau iepriekš pateicamies iedzīvotājiem par izpratni!
Informāciju sagatavoja: VID Sabiedrisko attiecību daļa
Reklāma