Pēc Smiltenes ģimnāzijas absolvēšanas Dace savu tālāko dzīvi sasaistījusi ar Rīgu, kur ir viņas ģimene un viņas uzņēmums, taču savu dzimto pilsētu neaizmirst – gan apciemo vecākus, gan, piemēram, nesen dalījās ar savu uzņēmējas izaugsmes un veiksmes stāstu, viesojoties Smiltenes vidusskolā Karjeras dienā.
“Ziemeļlatvija” uzaicināja Daci uz interviju kādas jubilejas sakarā, – viņas izlolotajam zīmolam un uzņēmumam “TRU:DE” šogad palika 10 gadi.
Stāsts, kā Dace to radīja, ir iedvesmojošs ikvienam, kurš savā dzīvē vēlas kaut ko mainīt, – vajag tikai uzdrīkstēties, izkāpt no komforta zonas un darīt savu darbu ne tikai par 100, bet par visiem 110 procentiem.
Dace nav tikai uzņēmēja, viņa ir arī 11 gadus vecās Ģertrūdes un 9 gadus vecā Teodora mamma, pēc profesijas – mārketinga speciāliste ar turpat 18 gadu pieredzi mārketingā un tirdzniecībā. Pati sevi raksturo kolorīti (no Daces ieraksta sociālajos tīklos): “Brīvajā laikā mīlu gatavot un sportot, dziedāt un ceļot, iet pārgājienos. Zinu četras svešvalodas, man ir trīs tetovējumi. Esmu studējusi Vācijā un Spānijā, nekad neesmu bijusi Krāslavā. Reiz izlēcu ar gumiju no vagoniņa Siguldā. Laicīgi atmetu plānus kļūt par operdziedātāju. Nemāku melot. Patīk no sirds līdz asarām izsmieties. Un ticu, ka karš Ukrainā reiz beigsies. Mīlu savu darbu, tā daudzās šķautnes, sākot no idejas līdz tehniskiem risinājumiem, beidzot ar sagādi un kases grāmatas aizpildīšanu.”
Sarunā ar “Ziemeļlatviju” Dace atzīst, ka šobrīd viņas lolojums ir dizaina apģērbi sievietēm, kaut arī sākuma pamats bija apģērbi bērniem. No šīm kolekcijām atteikusies, kad “TRU:DE” apritēja deviņi gadi.
– Uzņēmuma devītajā dzimšanas dienā sajutu, ka tas vairs nav mans lauciņš, – mani bērni jau ir paaugušies un paši diktē sev modi, turklāt ļoti krasi produkcijas pašizmaksu ietekmēja pandēmija. Man arī sirds šajā jomā vairs nedega tā kā agrāk. Darīt kaut ko darīšanas pēc man nepatīk. Ja ko daru, tad uz 110 procentiem. Es degu par sievietēm, par viņu skaistumu, par to, lai sieviešu apģērbi ir lakoniski, skaisti, lai tie neiziet no modes, ir praktiski un nav samudrīti ciku cakās, kad sieviete pazūd, bet galvenā ir kleita. Man ir svarīgi, lai pirmajā vietā ir sieviete, lai tad, kad viņa uzvelk it kā vienkāršo kleitu, šī vienkāršība izceļ sievietes skaistumu, viņas sievišķīgumu. Visām manām kolekcijām cauri vijas, ka tas ir kaut kas vienkāršs, bet kad uzvelc – “Ou, cik eleganti!”.
– Kādas sievietes izvēlas “TRU:DE” zīmola apģērbu?
– Vispārināti definējot, tā ir sieviete ar vidēji augstiem vai augstiem ienākumiem vecumā, sākot no 30 gadiem, taču pēdējā laikā manas klientes ir arī ļoti foršas, superīgas kundzītes – Rīgas dāmas. Man ļoti daudz klienšu ir Latvijas reģionos. Viņas visas ir sievietes, kuras vēlas, lai apģērbs ir ērts, lakonisks, bet tajā pašā laikā arī sievišķīgs. Piemēram, “TRU:DE” SLIP jeb lencīšu kleitas jau gadiem ir karstais pīrādziņš – kapsulas garderobes pamatelements, kas iet cauri visai sezonai. Šādai kleitai nav ne pogu, ne rāvējslēdzēja, sieviete tajā vienkārši ieslīd. Vasarā SLIP kleitas ir plānākas un garas, ziemā – īsākas, lai var nēsāt kopā ar adījumiem, žaketēm, gariem zābakiem. Visas lielākoties ir no praktiska materiāla, ko var negludināt. Paņem līdzi ceļojumos, izņem no mugursomas un velc mugurā.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties Ziemellatvija.lv abonementu:
"Ziemellatvija.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē Ziemellatvija.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā Ziemellatvija.lv kontā.
Reklāma