Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Vienotajos klientu apkalpošanas centros būs pieejami Lauksaimniecības datu centra pakalpojumi

FOTO: Līga Orleana

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija un Lauksaimniecības datu centrs (LDC) sadarbībā pašvaldībām Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) tīklā organizē pilotprojektu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Ar 2024. gada jūliju tiks organizēta LDC darbinieka klātienes pieņemšana VPVKAC telpās 1 – 2 reizes mēnesī, lai nodrošinātu iespēju klientiem – ganāmpulku, novietņu un dzīvnieku turētājiem attālākos reģionos – saņemt LDC pakalpojumu tuvāk dzīvesvietai.

LDC konsultanti būs pieejami 21 pašvaldību 53 VPVKAC (saraksts ar adresēm LDC tīmekļvietnē).

Vienlaikus LDC apmācīs VPVKAC darbiniekus, lai ar 2025. gadu šādu pakalpojumu varētu sniegt paši VPVKAC konsultanti. Tāpat tiks izvērtēta iespēja turpmāk piedāvāt klientiem sazināties ar LDC speciālistiem video konsultācijas veidā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Projekta realizācija dos pievienoto vērtību arī reģionālajai attīstībai, veicinot valsts pārvaldes un pašvaldību sadarbību klientu apkalpošanas jomā, publiskajā sektorā stiprinot uz klientu vērstu personalizētu saziņu un pakalpojumu saņemšanu daudzkanālu režīmā.

Pilotprojekts sāksies 2024. gada jūlijā un ilgs līdz šī gada beigām.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.