Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Personalizēta konsultācija ar VID, VSAA un VZD speciālistiem – jums tuvākajā klientu apkalpošanas centrā

Ja vēlaties uzdot kādu jautājumu valsts iestāžu speciālistiem un saņemt personalizētu konsultāciju no zinoša cilvēka, parādīt dokumentus un saņemt palīdzību, aizpildot formas un veidlapas, bet atbilstošo iestāžu filiāles atrodas desmitiem kilometru tālu, ir iespēja pieteikties attālināta ierēdņa konsultācijai – tagad šīs pakalpojums ir pieejams vēl vairākās pašvaldībās. Konsultāciju var ātri un ērti saņemt mājām tuvākajā valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC), netērējot daudz laika un līdzekļu ceļam.

Pakalpojuma ietvaros var saņemt attālinātas un personalizētas konsultācijas ar Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts ieņēmumu dienesta un Valsts zemes dienesta speciālistiem par vispieprasītākajām tēmām un jautājumiem:

  • ar Valsts ieņēmumu dienesta speciālistu būs iespējams izrunāt kapitāla pieaugumu situācijās, kad tiek pārdots vai kā citādi jaunam īpašniekam nodots personīgais nekustamais īpašums;
  • Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras eksperti konsultēs par vecuma un invaliditātes pensijām, kā arī slimības un vecāku pabalstiem;
  • Valsts zemes dienesta pārstāvji atbildēs uz jautājumiem un konsultēs par visiem saviem pakalpojumiem.

Vairs nav nepieciešamības apmeklēt valsts iestāžu filiāles, stāvēt rindā, gaidīt savu pierakstu un tērēt papildu laiku. Lai saņemtu attālinātu speciālista konsultāciju, ir jāveic vien daži soļi.

  1. Vispirms ir jāpierakstās uz noteiktu konsultācijas laiku pie jūs interesējošās iestādes speciālista. To varat izdarīt, atnākot klātienē vai zvanot uz VPVKAC.
  2. Konsultācijas dienā jūs ierodaties klientu apkalpošanas centrā, vērsieties pie centra darbinieka un uzrādiet personu apliecinošu dokumentu.
  3. Uz attālinātā ierēdņa konsultāciju ņemiet līdzi visus ar interesējošo jautājumu saistītos dokumentus, lai tos izskatītu kopā ar speciālistu.
  4. Uzzinājis sarunas tematu, centra darbinieks nodrošinās saziņu ar iestādes speciālistu un paskaidros tehniskos sīkumus un datora lietošanas nianses.
  5. Konsultācijas laikā ar speciālistu attālināti un netraucēti varēsiet izrunāt jūs interesējošo jautājumu.

Nepieciešamības gadījumā VPVKAC darbinieks palīdz arī aizpildīt veidlapas un formas, konsultē par Latvija.lv pakalpojumiem un palīdz tikt galā ar e-parakstu. Pakalpojums “Attālinātais ierēdnis” ļauj izrunāt aktuālos jautājumus ar speciālistu aci pret aci, ja nepieciešams, parādot dokumentus un izveidojot tiešu saikni.

Attālinātā ierēdņa pakalpojums ir pieejams šādās pašvaldībās:

  • Alūksnes novada Alūksnes pilsētā un Pededzes pagastā,
  • Augšdaugavas novada Ilūkstes pilsētā un Višķu pagastā,
  • Balvu novada Viļakas pilsētā,
  • Bauskas novada Rundāles pagastā un Vecumnieku pagastā,
  • Jēkabpils novada Viesītes pilsētā un Rubenes pagastā,
  • Olaines novada Olaines pilsētā,
  • Ropažu novada Stopiņu pagastā,
  • Smiltenes novada Drustu pagastā, Gaujienas pagastā un Variņu pagastā,
  • Valkas novada Ērģemes pagastā.

Informācija par tuvāko klientu apkalpošanas centru pieejama pašvaldībā un elektroniski: www.pakalpojumucentri.lv/vpvkac

Pašlaik pakalpojums “Attālinātais ierēdnis” jau ir pieejams 15 valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) un plānots, ka, sākot ar nākamo gadu, šis pakalpojumus pakāpeniski tiks piedāvāts visā VPVKAC tīklā. Visā Latvijā ir gandrīz 130 vienotie klientu apkalpošanas centri, kuros cilvēkiem palīdz pieteikties pabalstiem, pieprasīt izziņas, izdrukāt COVID-19 sertifikātus un nokārtot citus jautājumus. Tuvākajos gados arī šo tīklu plānots paplašināt.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.