Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Kvalitatīva servisa nozīme automašīnas vējstikla nomaiņā

Pareizi uzstādīts un nesaplaisājis automašīnas vējstikls ir garants automašīnas vadītāja un pasažieru drošībai, jo tas ne tikai nodrošina labu redzamību un aizsardzību no laikapstākļiem, bet arī ietekmē pareizu gaisa spilvenu atvēršanos negadījumu laikā. Lai arī labas kvalitātes automašīnu vējstikli, sānu un aizmugurējie stikli ir izturīgi, tos viegli bojā mehāniski triecieni un stikli reaģē uz temperatūru vai sprieguma izmaiņām, nelielus defektus palielinot par lielām plaisām. Tādēļ savlaicīgi un kvalitatīvi novērsti automašīnas vējstikla defekti palīdz novērst lielākus izdevumus par stikla nomaiņu.

Kvalitatīva vējstikla uzstādīšanas nozīme

Plaisas un nelieli vējstikla defekti rodas ne tikai no ceļa seguma lidojošu šķembu vai krītošu koka zaru triecienu rezultātā pret stiklu, bet arī nekvalitatīvi uzstādot pašu vējstiklu. Ja stikls būs ievietots nepareizi vai būs iespiests, neizlīdzsvarotais virsmas spriegums vājinās stikla noturību un sāks veidoties plaisas.

Sprieguma izraisītas plaisas visbiežāk parādās ap vējstikla malām un būtiski ietekmē visa stikla strukturālo stabilitāti. Tieši tādēļ tik svarīgi ir izvēlēties pieredzējušus automašīnas stiklu remonta meistarus un pārliecināties par ievietotā stikla kvalitāti.

Carglass auto vējstikla nomaiņai izmanto atbilstoši OEM standartiem ražotu stiklu, kas atbilst autoražotāju augstajiem standartiem. Turklāt, Carglass kā franšīzes uzņēmums pasaulē zināmam transportlīdzekļu un auto stiklu remonta un uzstādīšanas pakalpojumu sniegšanas koncernam, ir pārņēmis augstus standartus gan automašīnas stiklu defektu labošanā un nomaiņā, gan klientu apkalpošanā.

Apdrošināšana un vējstikla bojājumi

Mūsdienu automašīnu stikli ir kļuvuši tehnoloģiski sarežģītāki, tādēļ to nomaiņa var būt sarežģīta un dārga. KASKO automašīnas apdrošināšanas polisēs ir iekļautas arī atlīdzības par automašīnas vējstikla bojājumiem, kas būtiski samazina izdevumus par neparedzēto automašīnas remontu.

Plaisas, nelieli defekti vai triecienā sabirzis stikls pēc apdrošinātāju datiem ir viens no biežāk pieteiktajiem negadījumu veidiem, kurus ir iespējams novērst apdrošinātāja apstiprinātos servisos. Carglass sadarbojas ar visām lielākajām apdrošināšanas sabiedrībām Latvijā – Balta, Swedbank, Ergo, Seesam, If, BTA, Compensa un Gjensidige. Turklāt, Carglass klientu apkalpošanas serviss iekļauj arī apdrošināšanas pieteikuma atbilstošu noformēšanu un fotogrāfiju uzņemšanu apdrošinātājam atlīdzības saņemšanai. Ienāciet www.carglass.lv un uzziniet vairāk par plašo piedāvājuma klāstu.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.