Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

Ko izvēlēties: maksas Google reklāmu vai SEO?

Ir dažādi veidi kā sasniegt savu potenciālo pircēju, vai ne? Digitālā vide piedāvā plašas iespējas, ceļus un paņēmienus, lai sasniegtu savu auditoriju – pieejami gan maksas risinājumi, gan risinājumi, kuriem nepieciešama uzstādīšana. Ieskatoties SEO pakalpojumi sadaļā, jāsecina, ka piedāvājums ir plašs un process – piņķerīgs. Vēl viens veids kā sasniegt auditoriju Google meklētājprogrammā ir maksas reklāmas. Bet ko izvēlēties un kas sasniegs labākos rezultātus?

SEO – priekšrocības un trūkumi

SEO optimizācijas būtība slēpjas satura un lapas sakārtošanā jeb optimizācijā. Rezultāti tiek sasniegti izmantojot Google algoritmu un tā darbības principus. Bet kādas ir SEO priekšrocības?

  • Ilgā laikā šis ir izdevīgāks risinājums – jā, optimizācija sākotnēji var šķist dārgs prieks, bet izdalot to uz ilglaicīgu periodu, izdevumi ir krietni vien mazāki.
  • Optimizācija ne tikai sakārto lapu, bet arī veido zīmola atpazīstamību un auditorijas lojalitāti.
  • Rezultāti ir vienmērīgāki un paredzamāki jeb tiek mērķēts uz auditoriju, kas jau meklē Tavu produktu vai pakalpojumu.

Tomēr, tāpat kā citiem digitālajiem risinājumiem, arī SEO ir savi trūkumi, piemēram,

  • Laiku no laika meklētājprogrammu algoritmi mainās, tāpēc optimizācija jāuzlabo un jāpapildina.
  • Rezultāti nav tūlītēji.
  • Optimizācijas prasa zināšanas un prasmes, lai sasniegtu gaidītos rezultātus.

Maksas reklāmas priekšrocības un trūkumi

Maksas reklāmas gan Google, gan citās platformās ir tās, kas par noteiktu samaksu tiek parādītas virs pārējā satura. Šim reklāmas veidam ir vairākas priekšrocības:

  • Tūlītēji rezultāti – reklāma tiek parādīta uzreiz pēc uzstādīšanas.
  • Pieejami A/B testi, kas palīdz pilnveidot reklāmas procesu.
  • Iespējams izvēlēties ļoti precīzu un specifisku auditoriju.

Tomēr arī maksas reklāmām ir trūkumi, piemēram :

  • Izmaksas ir augstas un regulāras.
  • Izmaksas ir dažādas, atkarībā no nozares.
  • Nepieciešama regulāra pārskatīšana un optimizācija.

Ko izvēlēties: maksas Google reklāmu vai SEO?

Katrs uzņēmums un zīmols ir atšķirīgs un tāpēc viennozīmīgas atbildes uz šo jautājumu nav. Jāizvērtē priekšrocības un trūkumi. Vienam būs nepieciešams tūlītējs rezultāts, citam zemāka izmaksas. Bet Tevi interesē kā SEO optimizācija var palīdzēt Tev sasniegt plašāku auditoriju un nogādāt Tavu uzņēmumu Google rezultātu pirmajās pozīcijās, ieskaties SEO pakalpojumu plašajā klāstā un izvēlies sev piemērotāko optimizācijas veidu.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.