Abonē e-avīzi "Ziemeļlatvija"!
Abonēt

Reklāma

“8.CBR” pārbūvē bēdīgi slaveno ceļu

“Ziema un pavasaris tiešām bija sarežģīti, lai arī šodien, skatoties uz šo izcilo būvi, tam grūti noticēt,” uzņēmuma “8.CBR” darbu autoceļa Smiltene–Gulbene posma pārbūvē uzteic valsts SIA “Latvijas Valsts ceļi” valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis. Foto: Renārs Koris

Smiltenes ceļu būves uzņēmuma “8.CBR” kontā ir vēl viens pabeigts objekts – pārbūvētais reģionālā autoceļa Smiltene–Gulbene (P27) posms no Taurēm līdz Gulbenei, ko svinīgi atklāja šo pirmdien, 17. oktobrī.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šī gada sākumā arī “Ziemeļlatvija” rakstīja, ko par šo posmu domā autovadītāji, proti, simtiem cilvēku sociālajos tīklos pauda sašutumu par faktiski sabrukušo ceļu, kura segums bija vienās bedrēs un bojāja automašīnas.

“Ceļa malā mētājas riepas ar visiem diskiem! Vājprāts! Par ko mēs maksājam nodokļus?!” šādā un citos līdzīgos ierakstos “Facebook” cilvēki pauda savas dusmas. Par to sūrojās arī Smiltenes novada iedzīvotāji, kuri brauc Gulbenes virzienā. 

Pēc ceļa Smiltene–Gulbene minētā posma pārbūves uzlabojumi ir veikti 26 kilometru posmā, tai skaitā ceļa sega pārbūvēta 11 kilometru garumā, bet 15 kilometru posmā ir atjaunots asfaltbetona segums, informē valsts SIA “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļa.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Visā posmā arī sakārtota ūdens atvades sistēma un atjaunotas autobusu pieturvietas, visās pieturvietās uzstādīti soliņi un atkritumu urnas.

Salīdzinoši īsā termiņā SIA “8.CBR” komanda ir paveikusi ievērojamu darbu, lai atjaunotu šī nozīmīgā infrastruktūras objekta kritiskā stāvoklī esošo segumu, uzsver uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

“Darbu ietvaros autoceļam trīs posmos izbūvēts jauns asfalta segums, turklāt divos no tiem veikta arī pārbūve, vietām pilnībā nomainot esošās konstrukcijas, tostarp pastiprinot līdzšinējo šķembu kārtu ar jaunu minerālmateriālu maisījumu. Līdztekus pie Gulbenes izbūvēta arī jauna ietve un apgaismojums, padarot šo posmu daudz drošāku gājējiem,” norāda Juris Gulbis.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Objektā darbus par līgumcenu 7 127 027 eiro (ieskaitot pievienotās vērtības nodokli) veica SIA “8.CBR”, tie finansēti no 2021. gadā papildu piešķirtajiem 100 miljoniem eiro no budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”.

Projekta autors ir SIA “Projekts 3”. Būvuzraudzību īstenoja SIA “Būvju profesionālā uzraudzība”.

Šoruden tika atklāts vēl viens liels objekts, kurā strādāja uzņēmums “8.CBR” – vēsturiskais tilts pār Gauju Strenčos uz reģionālā autoceļa Smiltene–Strenči. Uzņēmums tilta pārbūvi veica par līgumcenu 1 624 467,30 eiro (ieskaitot PVN).

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Ziemellatvija.lv komanda.